Avatar billede jd Nybegynder
25. september 2000 - 21:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ang. toplister

Hej admin,

Lige 2 idéer til jeres top10-lister:

1. Hvad med ikke at tælle point modtaget for ens egne spm. med i listerne? Fx. Er der et par stykker under PHP, der udelukkende ligger der pga. et par spm. de selv har stillet med mange, point, for så derefter at trække dem i land selv!

2. Man kunne eventuelt beregne listerne udfra hvor mange points de forsk. \'eksperter\' har tjent gennem den seneste måned! Evt. udnæavne en \'månedens ekspert\'?

/Jon@z
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2000 - 21:59 #1
Det synes jeg er en spændende idé. Det bliver skrevet på listen over forslag !
Avatar billede stigc Nybegynder
25. september 2000 - 22:30 #2
Det er forhåbentlig ikke rigtig at man for point, på spm. man selv har skrevet, om som besvarer for at tage point tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så skal det da laves om....
Avatar billede stigc Nybegynder
25. september 2000 - 22:31 #3
jeg går lige ud og laver et par tusinde point til mig selv.....
Avatar billede htx98i17 Professor
26. september 2000 - 08:32 #4
du får ikke EKSTRA point, du får blot de point tilbage som du havde lagt ud,
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2000 - 13:50 #5
stigc>> Det mener vi ikke, og hvis det er tilfældet, er der tale om en FEJL !
Avatar billede admin Novice
26. september 2000 - 14:44 #6
kan du give mig et eksempel på punkt 1 ?
Avatar billede jd Nybegynder
26. september 2000 - 15:34 #7
Nu vil jeg jo ikke svine folk til, og da slet ikke når jeg kender dem! :o) Men denne bruger havde vist ikke ligget på top10 under php, hvis det ikke var for hans egne spm! -se dem med mange points! :)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=zyber-boy
udover det, har brugeren \'buba.dk\' også været på toplisten under php, og det er også udelukkende pga. et af hans egne spm! (han er dog blevet skubbet ned nu!)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=buba.dk

/Jon@z
Avatar billede admin Novice
26. september 2000 - 15:47 #8
zyber-boy har ialt tjent 5685 point, så mon ikke de 1450 stammer fra php kategorien?
Avatar billede jd Nybegynder
26. september 2000 - 21:19 #9
Jo... men så vidt jeg lige kunne se, er næsten alle de spm har har besvaret i php hategorien, nogen han selv har oprettet!?