Avatar billede nekkos Nybegynder
06. oktober 2002 - 20:57 Der er 5 kommentarer

TV-out

Min egen com. er til reperation. Jeg kører så med en compaq presarrio. Der er et grafik kort med tv-out (tnt2 ultra).
Det kører jeg også med på min egen maskine, men det virker ikke på den lånte.
Når jeg vil stille om til tv output, og har valgt pal B/G (dansk standard), kommer de striber man også ser, når man har valgt et forkert format.
Jeg har prøvet med både sammensat video out og s-video out. Jeg kører ikke med adaptor stik i nogen af enderne.
Jeg forstår ikke, at det ikke vil virke  HJælp.

Nekkos
Avatar billede nekkos Nybegynder
06. oktober 2002 - 21:41 #1
Og når jeg går ind, der hvor man stiller om til tv-out, står den som default til NTSC-formatet.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. oktober 2002 - 22:42 #2
så skift til pal mode
Avatar billede nekkos Nybegynder
06. oktober 2002 - 23:30 #3
Det gjorde jeg også, men stadig, ingen resultat
Avatar billede ramazan Nybegynder
07. oktober 2002 - 10:25 #4
Køb en ny.
Avatar billede nekkos Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:05 #5
Tak for rådet. Vid bare, der er forskel på at være ligeglad og på at være idiot