Avatar billede fizh Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:00 Der er 1 kommentar

HTTP 401.5 - Unauthorized: Authorization by ISAPI or CGI applicat

Hvad betyder det...

HTTP 401.5 - Unauthorized: Authorization by ISAPI or CGI application failed
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Background:
The address on the Web server you attemped to reach has an ISAPI or CGI program installed that verifies user credentials before proceeding. The authentication credentials used to connect to the server were denied access by this program.
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 17:40 #1
Hvorfor to spm om det samme?
http://www.eksperten.dk/spm/266404
Luk det ene