Avatar billede fizh Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:56 Der er 7 kommentarer

Axiom Photo Gallery. HJÆLP!!!

jeg har hente et Photo Gallery script. men jeg kan ikke få det til af virke.. Jeg for nogle web-fejl

Hvad betyder dette...

You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the Refresh button to try again with different credentials.
If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the www.skole.frip.dk home page.
HTTP 401.5 - Unauthorized: Authorization by ISAPI or CGI application failed
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Background:
The address on the Web server you attemped to reach has an ISAPI or CGI program installed that verifies user credentials before proceeding. The authentication credentials used to connect to the server were denied access by this program.

More information:
Microsoft Support
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 16:58 #1
æh, er der en indexfil?
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 16:59 #2
Bruger Photo Gallery CGI?
Avatar billede fizh Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:01 #3
Det tror jeg ikke...
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 17:04 #4
Photo Gallery, er der ikke en indexfil der?

Ellers, så prøv at lave en:

<?php phpinfo(); ?>

og gem den som index.php og se om der kommer noget op.
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 17:11 #5
hmm, hvad er det præcis, du kan på den side?
Er der ikke lavet et photo gallery allerede?
da du oprettede dig, sørgede du så for at alle kunne se det?
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 17:12 #6
sludder, checkede "Public Gallery" da du lavede din bruger?
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 17:13 #7
men ellers er det vist ret nyt endnu! Title på doc hedder test :O)