Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 01:17 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

WebDesign

Hva Synes i om designet på http://www.kaos2k.dk mangler der noget?
Der tænkes her på forslag til hvordan det kunne gøres bedre, samt layoutet af siden ?
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 01:27 #1
OTIS:

Organism
Trained for
Infiltration and
Sabotage
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 01:30 #2
O-piZ:
Organism
Praying for
Intercourse with
Sheep

- Parazite
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 01:33 #3
paWa...He He *SliiiiiiiiiK* Fik Dig Lokket Til At Skrive *Gg*..Well.Skal jeg Acceptere din kommentar? *Gg*
He he.....Sheep, det starter vidst med Z *Gg*
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2000 - 01:37 #4
Fast menuframes også lidt mere kaos i tingende, <;o)hvis siden skal leve op til sit navn. Hi Linktypografifarven passer ikke rigtig til baggrunden.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 01:39 #5
Baah! S... Z... hvad er forskellen? Udlov så nogle point, så jeg kan hagle din side ned! :o)
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 01:49 #6
PaWa..Sådan *Gg*
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 01:52 #7
O-PiZ : Baah! *GG* Når du smider 50 op, så er jeg klar! *GG*
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 01:54 #8
PAwa....Nå Du Smider Din pik op R Jeg Klar *G*
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 01:59 #9
O-piZ : FY! Dette er vist det forkerte forum til den slags! Ses vi i min seng? *GMF* *LoooooooL*

Nå... kommentarer : Som kharder siger, så skal du sætte frames\'ne til en fast bredde. Dernæst skal linkfarven ændres DRASTISK! Man kan slet ikke læse den.
Smid Chart-logoet ned i bunden. Menuen er flot, men JavaScriptet virker kun i IE. Logoet i toppen virker lidt malplaceret. Hvis du kunne sætte det sammen med menuen nedenunder ville det se vildt godt ud! Kan godt lide Kaos2k-animationen.
Infopaq? AAAAAARGH! :o) Få dem væk!

- Parazite
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 02:03 #10
PaWa...Say What ? *Gg*
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 02:19 #11
Luk Lortet *Gg*
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 02:20 #12
He he *Gg*
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 02:24 #13
O-piZ : Nu bliver jeg nødt til at melde dig for snyd, og så bliver din bruger slettet, og alle vil hade dig på Eksperten fremover!

- Parazite
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 02:31 #14
PaWa..Holy Shit..Du Fik Da 1 point *Gg*
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 02:33 #15
O-piZ : Du har misforstået meningen bag eksperten. Point er naturligvis kun point, men får man hjælp, så giver man point for det. Er man nærig med point, så bliver man hurtigt kendt som en ussel bruger, og man får ingen svar. Deler man derimod gladeligt ud (selvfølgelig ikke fuldstændig overdrevet!), så vil man også oftest selv blive godt belønnet, og på den måde drejer kloden, og alle er glade.

- Parazite
Avatar billede otis Nybegynder
25. september 2000 - 02:55 #16
Ref: http://www.eksperten.dk/spm/26591
PaRaZite...Du har Fået Dine Points Nu =O)

-otis
Avatar billede admin Novice
25. september 2000 - 09:45 #17
otis: Du er i den forkerte kategori!