Avatar billede arnepedersen Forsker
03. oktober 2002 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TMPGEnc

Hvor kan jeg købe TMPGEnc? Jeg ved godt at det kan købes på nettet, men jeg vil gerne have det på CD da jeg er et rodehoved.
Jeg er slem til at få slettet mine ting. Jeg har hentet demo-versionen og vil gerne undgå at hente det når demo-tidspunktet er udløbet.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
03. oktober 2002 - 13:42 #1
Du kan endnu ikke købe den i en retail version, men den skulle komme her i oktober måned (TMPGEnc Plus) http://www.pegasys-inc.com/e_main2.html
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. oktober 2002 - 23:49 #2
Vil det sige at man aldrig har kunne købe en udgave hos en forhandler, eller sagt på en anden måde, den har kun været tilgængelig på nettet? Og skal man bestille den på nettet og derefter bliver der sent en CD til ens adresse?
Avatar billede hyperactive Nybegynder
04. oktober 2002 - 07:39 #3
Ja, der har ikke eksisteret en Retail (CD) version indtil nu.... Og ja, du skal bestille den direkte hos pegasys, hvorefter de sender den.
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. oktober 2002 - 09:43 #4
Du må ikke tro jeg er debil, men jeg er simpelthen elendig til engesk. Derfor spørger jeg som jeg gør. Jeg har været på hjæmmesiden men kan ikke se hvordan jeg bestiller en version som "fysisk" bliver sendt til min adresse. Jeg ville være taknemmelig hvis du vil beskrive det, så selv jeg kan forstå det.
mvh