Avatar billede gonzzo Nybegynder
16. juli 1999 - 22:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

auto respons e-mail form

Godaften !!
Jeg har brug for et cgi scxript som gør følgende:
1 brugeren indtaster sin e-mail adresse i et felt (indrettet hertil) og trykker på en knap (send, info, ell. hvad man nu har lyst til at skrive på den)
2 Nu bliver der så sendt en mail med nogle oplysninger til bage til brugeren
3 det må gerne være med mulighed for at afkrydse nogle felter så man kan vælge hvilken info man ønsker, hvis der skulle være flere emner at vælge imellem.
Avatar billede expertendk Nybegynder
18. juli 1999 - 15:19 #1
Formmail er nok nemmeste at bruge...
(PERL UNIX/NT/95)

Du finder det på:

http://www.worldwidemart.com/scripts/formmail.shtml

Man kan relativt nemt lave den om, således at man kan sende en mail til
sig selv (også) samt læse filer fra
disken og sende dem med tilbage (hvis
det er nødvendigt).

Mvh

Om formmail...

Overview
FormMail is a generic WWW form to e-mail gateway, which will parse the results of any form and send them to the specified user. This script has many formatting and operational options, most of which can be specified through the form, meaning you don't need any programming knowledge or multiple scripts for multiple forms. This also makes FormMail the perfect system-wide solution for allowing users form-based user feedback capabilities without the risks of allowing freedom of CGI access. There are several downloading options available below and more information on this script can be found in the Readme file.

Avatar billede gonzzo Nybegynder
24. oktober 1999 - 17:25 #2
Undskyld den lange svar tid, men bedre sent end aldrig ik :-)))