Avatar billede zitech123 Nybegynder
27. september 2002 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Sendt til postmodtager" i Word, Excel etc. virker ikke. HJÆLP!!!

Når jeg prøver fra f.eks. Word (og alle andre Office-programmer undtagen fra selve Outlook) at sende et dokument direkt til en postmodtager, under filer-sendt til-postmodtager, så kommer der en "guiden internetkonto-opr.", hvor man skal angi' mailadr, navn indgående og udgående servernavn.

Normalt så kommer man direkt til en Outlook-mailbox, hvor man kan vælge de kontaktpersoner man vil sende til, men her er der ingen kontaktpersoner, fra Outlook.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jag skal gøre for at løse det meget irriterende problem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2002 - 09:09 #1
Prøv at smutte i Kontrol panel -> Internet indstillinger -> Programmer

Her skal du skifte "e-mail" til at være Outlook. Er den allerede dette, skal du skifte den til noget andet, (genstarte computeren?) og så gå ind og sæt den tilbage til Outlook.
Avatar billede zitech123 Nybegynder
30. september 2002 - 14:20 #2
Tak skal du ha' goulduck!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2002 - 17:34 #3
Det er helt i orden. :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester