Avatar billede brevkasserne Nybegynder
25. september 2002 - 15:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition

Jeg har lige erhvervet mig et Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition.
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=5013&countryid=4&languageid=1

Er det muligt at ændre den tast der skifter bruger (user-tasten) så den istedet slukker computeren (eller kommer op med den menu så man kan vælge imellem at slukke, genstarte osv...)?
Avatar billede ladyhawke Novice
25. september 2002 - 15:32 #1
Tjek programmet hvor du kan ændre på tildelingen af taster...

Hvis du kan tilknytte et program eller en kommando skulle der ikke være noget problem :o) (har ikke lige sådan en sag selv, så jeg kan ikke teste det)
Avatar billede linuxchtistian Nybegynder
25. september 2002 - 15:33 #2
Prøv at se om der ikke er noget med på den cd som du nok fik med
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
25. september 2002 - 16:53 #3
Man kan ikke tildele den ene knap noget, kun alle de andre knapper...
Der er intet på den cd der fulgte med.

Jeg havde før at alm. Logitech iTouch keyboard hvor der også var en lignende knap, men den gjorde det som jeg gerne vil have den nye knap til.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
25. september 2002 - 16:54 #4
Jeg ville tro det var noget inde i RegEdit, der skal jeg også tildele play-knappen til Winamp. Jeg kan bare ikke lige lure hvilken del jeg skal ændre til hvad i RegEdit for at det virker med det andet!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
25. september 2002 - 18:04 #5
Ingen?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
25. september 2002 - 19:46 #6
Øv bøv!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
26. september 2002 - 07:32 #7
???
Avatar billede ladyhawke Novice
26. september 2002 - 07:39 #8
Jeg kan ikke lige komme i tanke om en løsning, men prøv dog at maile til logitechs kundesupport, de må da vide om det kan lade sig gøre :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2002 - 08:43 #9
Venligst brug korrekte kategorier!

Hovedkategorien "EKsperten" er KUN til spørgsmål OM Eksperten.

Spørgsmål flyttet.

NanoQ/coadmin
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
26. september 2002 - 17:30 #10
Nå, jeg lukker spørgsmålet!