Avatar billede geeeet Nybegynder
20. september 2000 - 14:54 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Oversigt over point i kategorier...

Hejson,

hvad med en lille tilføjelse til minisitet...
En liste over hvor mange point man har tjent
i hver kategori...
Så kan man følge lidt med i hvordan man ligger, uden at være på top ti listen... Det er meget rart at kunne sammenligne sig med nogle andre...

Jeg ved godt at det ikke drejer sig om point, men det er nu umuligt at lade være med at konkurere lidt indbyrdes.. især med kolleger.. .-)

Jeg synes ihvertfald det ville være rart...

/Geeeet
Avatar billede admin Novice
20. september 2000 - 15:02 #1
Fin idé, vi vil lave en Eksperten.dk anbefaling, som man kan bruge til bl.a. jobsamtaler. Jævnfør: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=14
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. september 2000 - 15:03 #2
Vi skriver den på listen, og ser på det hn ad vejen. Der er en del nye tiltag vedr. point og statistik, som vi gerne vil lave samlet, hvilket vi håber er OK.
Avatar billede geeeet Nybegynder
20. september 2000 - 15:05 #3
hehe, sjovt du referer til enyt nr. 14,
det var mig der fik point for oleboles spg... :-)

/Geeeet