Avatar billede pia_j Nybegynder
18. september 2002 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Norton Ghost 2003

Hej - jeg skal til at tage images af en del maskiner (med forskellige OS), der alle kører på et W2K-netværk. Jeg har fundet ud af at Norton Ghost 2003, skulle understøtte det at save images ned til et mapped' netværksdrev.

Raskt gik det derudaf, indtil jeg fik følgende fejlmelddelelse: "Ghost cannot continue because PC DOS cannot access network shares with names longer than 12 characters. Select a different netowrk share, or use MS DOS." Jeg kan ikke bruge et andet netværks sharenavn, så hvordan bruger jeg MS DOS?
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. september 2002 - 21:02 #1
Er det vha. disketter?
Avatar billede pia_j Nybegynder
19. september 2002 - 08:42 #2
Nej. Jeg har installeret programmet på en maskine og via menuen vil jeg lave et image, der skal ned på et mapped' netværksdrev.
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. september 2002 - 15:58 #3
Ok, læser lige spørgemålet igen og kan nu helt klart se hvad problemet er. Desværre har jeg ikke noget forslag.
Avatar billede x-masman Nybegynder
12. februar 2003 - 10:48 #4
med Norton Ghost 2003 er der en boks du bare kan klikke på og så kan du få lov til at bruge MS DOS.