Avatar billede hyperdome Nybegynder
17. september 2002 - 16:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MD 9700 til at virke som et webcam?

Hejsa, jeg har købt sådan et MD9700 på tilbud i aldi, jeg ville høre om det ikke burde være muligt at få det til at virke som et webcam? har prøvet i 2 programmer at få det til at virke men det gider ik rigtig, (MSN Messenger og Eyeball)
Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.
Avatar billede popsy Novice
17. september 2002 - 18:34 #1
kan desværre kun finde manualen til et der hedder 9721:( Hvis du tror den kan hjælpe, er den her.: http://www.medion.com/usa/md9721.pdf
Avatar billede hyperdome Nybegynder
17. september 2002 - 18:39 #2
Har læst manualen igennem til 9700 men der står ikke rigtig noget, jeg ringede lige til medion, de sagde at jeg ikke kunne, men ved ikke rigtig om jeg skal tro på dem, det burde det jo egentlig kunne ik?...
Avatar billede popsy Novice
17. september 2002 - 18:42 #3
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&querytime=UUV13B&q=medion+md+9700+webcam

De sidste 3 links her, ser ud til at handle om dit problem, jeg forstår bare ikke hollandsk, håber at du gør :)
Avatar billede popsy Novice
17. september 2002 - 18:42 #4
sorry, det er vist kun nr. 2 link, der handler om dit
Avatar billede hyperdome Nybegynder
06. oktober 2002 - 18:01 #5
Selvom det ik hjaælp takker jeg alligevel :)