Avatar billede catman Nybegynder
16. september 2002 - 09:59 Der er 3 kommentarer

Offline folders og ændring af mappenavn

Vi kører bærbare med win2000. Der er sat en del mapper op til "make available offline". Imidlertid har en del brugere ikke fået uploadet ændringer inden der blev foretaget rettelser i mappenavnene.

Er der andre muligheder end at uploade manuelt og slette og oprette de offline folders igen ?
Avatar billede danielks Nybegynder
16. september 2002 - 11:23 #1
Nej, men denne funktion findes i XP...
Avatar billede mickey777 Nybegynder
16. september 2002 - 14:44 #2
Kan i ikke anvende syncronization, et tools under systemværktøjer ?
Avatar billede catman Nybegynder
16. september 2002 - 15:42 #3
Det er vel egentlig det vi gør, men får jo så en fejl hvis nogle af de foldere der skal synkroniseres har skiftet navn siden brugeren sidst var logget på. Der er så ikke mulighed for at vælge sig frem til den rette folder.