Avatar billede tyfus Nybegynder
15. september 2002 - 22:33 Der er 3 kommentarer

Problemer med DUAL under Redhat er der nogle der kan hjælpe

Jeg har  problemer med at compile en kerne til din dual maskine. Jeg har et ASUS VU4X-D Bundkort
er der en der kan hjælpe......
Avatar billede tyfus Nybegynder
15. september 2002 - 22:34 #1
ups jeg glemte at sige det var en redhat 7.3
Avatar billede herlock Nybegynder
15. september 2002 - 22:58 #2
Du mener dual processor ?

I såfald er det "SMP" (symmetric multi processing) du skal se efter.
Installer kernel sources:
up2date kernel

cd /usr/src/linux

Fra X:
make xconfig

Fra konsol:
make menuconfig

Du skal ind under "Processor type and features" og sige "yes" til "Symmetric Multi Procesing support"

Resten af proceduren kan du se her:

http://www.linuxplanet.dk/article/articleview/33/1/38/
Avatar billede tyfus Nybegynder
17. januar 2003 - 16:07 #3
Den låser inden i opstarten og D R lige når jeg har installeret den før den jeg ligger en ny kerne på jeg har haft 2 af mine venner til at kikke på den men de kan heller ikke få den til at virke