Avatar billede klodoven Nybegynder
11. september 2002 - 18:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Minus points.

Hvordan kan man have minus points? Jeg skriver herunder et link hvor jeg opdagede det, det er ikke for at lade nogen som helst ting gå ud over online-help.dk. :)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=online-help.dk&option=24
Avatar billede initializing Nybegynder
11. september 2002 - 18:21 #1
Brug flere point end du har Så får du minus.

-Martin
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. september 2002 - 18:22 #2
ja...det kunne jeg så godt regne ud....men man kan da ikke bruge flere points end man har vel? :)
Avatar billede initializing Nybegynder
11. september 2002 - 18:26 #3
Ved jeg ikke :)
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:26 #4
jeg har ikke snydt..... i toppen af min side står der bare 0..
har været ude for det, sammen med mange andre??
ved ikke hvorfor??
det pjeler at gå væk efter en dag eller 2
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. september 2002 - 18:32 #5
online-help.dk->Det var slet ikke for at lade søgelyset falde falde på dig i forbindelse med om du havde snyt. Jeg havde faktisk slet ikke tænkt over det. Det var bare fordi at jeg undrede mig, hvordan man kunne få minus points. :)
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:34 #6
ok...men jeg kan ikke snyde
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. september 2002 - 18:36 #7
>>online-help.dk
Du har måske prøvet! ;)
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
11. september 2002 - 18:38 #8
hermandsen --> jeg ville Meget gerne lære ting som disse... IKKE for at bruge dem... men det kunne være fedt at være rigtigt god til sådan nogen ting...
Jeg har prøvet at læse om ting, men gav op...... :(
men nej har ikke prøvet!!!!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. september 2002 - 18:45 #9
Øhh, er ikke lige med på din kommentar... Du vil gerne lære en eller anden form for hacking, bare for at kunne det. Du har prøvet at læse om det, men gav op... Det er jo ikke fedt... Lær noget programmering eller noget IT... Det er sjovt og kan endda give penge i kassen! ;)

Jeg synes ikke at vi skal spamme spørgsmålet...
Du kan kontakte mig på ICQ eller MSN... Bare tjek mine bruger-info, så kan vi snakke videre! ;)

//hermandsen