Avatar billede vela Nybegynder
11. september 2002 - 17:03 Der er 8 kommentarer

chat hjælp

hej jeg kunne godt tænke mig at få en chat jeg vil give alle mine point for en.
den skal indeholde¨:
Chat:
Bruger system med kode. Glem kode system, send til e-mail. Ændre kodeord.
3 rum i chatten: indgang, stener og banken. Men skal kunne stene 1 timer i stener rummet. Og i de andre rum må men kunne stene i 20 minutter, i banken koster det at samle ting op. Man får selvfølgelig værdien af den ting men smider. Der skal være 3 ting på chatten. Bare nogle planter skal nok selv lave grafikken. Man skal selvfølgelig kunne smide tingen. Og de mønter man har min. 5 mønter. 10, 25, 50, 100, 150, 200, 500, 1000. men må ikke kunne få minus.
Der skal være et mønt system, det skal hede mønter. Fx du har 7 mønter. Man skal få 1 mønt pr. 30 minut. Altså 2 mønter i timen.
Når man logger ind og af chatten. Skal den skrive det. Man skal kunne se online bruger i chatten. Og man skal kunne se profiler. Ved at klikker på personens navn. Man skal også kunne rette i sin profil.
Lejlighed: Når man har 200 mønter skal man kunne købe sin egen lejlighed. I den kan man kicke de bruger der er oppe i den.
Post: Man skal kunne sende post til de andre bruger på chatten.

Admin: kick funktion. Skriv nyhed funktion. Lav og smid ting. Lave rum. Smide banner. Så når en bruger klikker på det får brugeren 5 mønter.
-------------------------------------------------------
hvis point ikke er nok vil jeg gerne give *irl* penge !
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
11. september 2002 - 17:04 #1
det vil koste minst 2500 kr ... vil jeg mene kan godt lave det for dig for 2500 kr
Avatar billede vela Nybegynder
11. september 2002 - 17:05 #2
ok det lyder godt hvad hedder du??? og har du en hjemmeside
Avatar billede vela Nybegynder
11. september 2002 - 17:06 #3
hmm hvad er din mail???
Avatar billede vela Nybegynder
11. september 2002 - 17:10 #4
dj-freeman hvad er din mail har du msn messenger eller hvad jeg vil i kontakt med dig!
Avatar billede bbs Nybegynder
11. september 2002 - 17:11 #5
Spørger nysgerrigt.. Hvad hvis det nu skulle være 3d chat med java, hvad ville det så komme til at koste? Uden grafik..
Avatar billede vela Nybegynder
11. september 2002 - 20:41 #6
hmm hvorfor svare han ikke!
Avatar billede fri-hash Nybegynder
12. september 2002 - 00:24 #7
sikkert fordi 2500 måske er lidt i underkanten

jeg er frisk på opgaven, men vil ikke give en pris uden en lidt nærmere beskrivelse (har du sidernes layout, evt. eksisterende serversidescripts, mv.) ... jeg vil dog også skyde min pris til at blive i omegnen af 2500,-

henrikfrederiksen@mail.dk
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
29. september 2002 - 13:43 #8
Min Mail er Daniel@realzign.dk      Undskyld der gik så lang tid ..