Avatar billede gustafsson Nybegynder
09. september 2002 - 18:50 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vega +406

Hej

Er der nogle der har erfaringer med Vega +
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2002 - 18:52 #1
Det er nogen rigtig gode bærbare, noget i stilen med Medion/Lifetec. Et billig-mærke men af dejlig kvalitet. Jeg ville selv købe en hvis jeg havde pengene.
Avatar billede gustafsson Nybegynder
09. september 2002 - 18:55 #2
Larmer de meget hvad blæser angår?
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2002 - 18:56 #3
Jeg synes faktisk at de er forholdsvis lydløse. De larmer ikke mere end den Asus jeg havde for noget tid siden, og de har ry for at være meget lydløse.
Avatar billede gustafsson Nybegynder
09. september 2002 - 18:58 #4
Jeg ved godt det er en billig bærbar, men sikke meget maskine man får for pengene
09. september 2002 - 18:58 #5
Ja, jeg har en vega 900+. Til prisen er den helt fin, der er dog sparet på ting som tastaturet, som "knirker" når man bruger det. Vegaen har det hele indbygget, fra floppy til indbygget 100mbit netkort. Angående det med delt ram som du spørger om i et andet spørgsmål, så er det helt fint. Jeg har 256mb ram i alt og bruger som regel 32mb til grafikken. Det er desuden nemt at ændre forbruget af ram i bios'en.
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2002 - 19:00 #6
Jeg har nu også leget med en vega900+, og der var ingen knirken med tastaturet..
09. september 2002 - 19:00 #7
Angående om blæseren larmer meget, så er det ikke en lydløs bærbar, men det er ikke noget der irriterer mig. Set i forhold til en gennemsnits desktop, larmer den ikke.
Avatar billede gustafsson Nybegynder
09. september 2002 - 19:02 #8
det lyder helt fint, i har overbevist mig nu...
Avatar billede gustafsson Nybegynder
09. september 2002 - 19:02 #9
men hvis der er andre ting i synbtes er gode eller dårlige ved vega'en så skriv det endeligt
Avatar billede gustafsson Nybegynder
09. september 2002 - 19:03 #10
andre ting i syntes er gode...
09. september 2002 - 19:05 #11
kan ikke lige komme på andet :-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. september 2002 - 19:07 #12
er der nogen der har evt. link