Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:12 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Doh!

jeg kan sq ikke finde hvor jeg ændre mit pass
Avatar billede random_act Nybegynder
09. september 2002 - 11:13 #1
I hvad? windows?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 11:15 #2
Her på siden? Konto -> Personlige indstillinger
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 11:15 #3
Personlige indstillinger = Personlige data ;-)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
09. september 2002 - 11:16 #4
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:19 #5
Hallo er du dum *GGG*
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:20 #6
kay...
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:20 #7
jeg ved ik' hvad der gik galt...
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:21 #8
klister >> fuc* dig... du kunne sq da heller ikke hjælpe mig...
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 11:25 #9
Rolig nu, folkens.
Tal pænt til hinanden - vi er her jo for at hjælpe hinanden - ikke for at svine folk til ;-)
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:26 #10
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=1 > >> Du går herind! så kan du vist godt selv :o)
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:26 #11
klister sidder 5 meter væk fra mig... lige langt nog væk til at han kan få et keyboard i hovedet...
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:27 #12
lol
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. september 2002 - 11:28 #13
klister burde ikke have point der... Svineri..
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:29 #14
sorry Mr. Disco... det er bare ikke din dag i dag...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. september 2002 - 11:30 #15
Anmeldt.. Godt nok kun 5 point, men det er fusk alligevel..
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:30 #16
Godt med dig Angel_seraphiel! Jeg havde ikke opdateret, og Tarlev må vel selv bestemme hvem han gir point til!!!
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 11:31 #17
Tarlev>> Enten bør Respekten eller dmdisco have point for deres korrekte svar. At du tildeler dem til din ven holder ikke. Pointene skal derfor gå til en af de to ovennævnte. Jeg går ud fra at du ordner dette hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:31 #18
Jeg sidder også ved siden af ham, så det er Fair nok :D :D
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:32 #19
Fcs > Mit svar, var lige så korrekt, som deres! Såååå! Tarlev må også selv bestemme hvem han vil give point! Jeg vil blande mig uden om!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. september 2002 - 11:33 #20
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:33 #21
Jeg er tilfreds, med mine 5 point :o)
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:33 #22
jeg kan godt forstå i misforstod situationen... jimmy (KLISTER) var over (vi er i skole) og fixe mit problem... sølle 5 point
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. september 2002 - 11:34 #23
tarlev - Drop nu dit kebab og kig lidt på det spm. rkhdk lige har linket til..
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 11:34 #24
SeS frikvarter :o)
Avatar billede tarlev Nybegynder
09. september 2002 - 11:34 #25
ses tøzer... frikvarter
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 11:36 #26
Klister>> Ja, men da du ikke er den første der svarer korrekt bør pointene tilfalde den der svarede først. Du kan jo i princippet bare have kopieret hans svar - det kommer jo trods alt 10 minutter senere end det første!

Som rkhdk påpeger har der tidligere været pointoverførsler mellem disse to brugere. Hvis der ikke kommer en god forklaring i en fart deaktiveres begge brugere.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 11:38 #27
jeg sidder i hvert fald og føler mig lidt snydt (Jeg er ligeglad med om det er 5 eller 200 point). Jeg gider ikke hjælpe folk som giver pointene til deres venner ligemeget hvad...Det er godt at se at CoAdmin er der med det samme - tak for det :-)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. september 2002 - 11:39 #28
respekten - Skal jeg ikke oprette nogle spm. hvor du kan få 200 point, så kan vi være venner ? *fnis*
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
09. september 2002 - 11:43 #29
angel -> lol, Jodle-birge siger desværre, at man ikke kan købe rigtige venner :-)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. september 2002 - 11:45 #30
respekten - Rigtige venner, kan ej købes på Eksperten, rigtige venner, er ej 200 point værd.. Rigtige venner, gi'r penge til klister..
-Den skal jeg lige ha' indspillet.. :D
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. september 2002 - 11:56 #31
fcs .. prøv at kigge tarlevs spørgsmål igennem.....

han stiller ihvertfald tre spørgsmål som han selv tager point for...
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 12:04 #32
Jeg skal blandes uden om!! Jeg har bare fået mine point! Det er Tarlev i skal henvende jer til!
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. september 2002 - 12:10 #33
klister: du har ialt modtaget 65 point som du ikke burde have...
og du har jo ikke for mange....

Oprettelsesdato søndag 23. juni 2002 10:20
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (79 dage * 5 point) 395,00
Point tjent 97,00
Point brugt 500,00
Point ude 32,00
Banner point 0,00
I alt 260,00

*SS*
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 12:11 #34
vardepigen  >> D kan da være ligeglad, med mine point! Det går skam fint!
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. september 2002 - 12:13 #35
i princippet kunne jeg .......men jeg synes ikke om din opførsel... det er sådan en opførsel der gør at eksperten får et dårligt ry...

og det synes jeg ikke at  i to kan være bekendst.... derfor blander jeg mig her....
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 12:13 #36
Klister>> Nej, du skal ikke blandes udenom. Du har flere gange modtage point fra Tarlev, som du ikke ifølge ekspertens regler er berettiget til. Jeg vil derfor bede dig og Tarlev om at forklare hvorfor og hvis I ikke kan komme med en rimelig forklaring vil begge brugere blive deaktiveret.

med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 12:22 #37
Hov, for øvrigt:

Klister_>> Kan du ikke lige forklare hvad du kender til brugeren "hahaha"?

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 14:44 #38
fcs >> Hvad er problemet med Ha Ha Ha`?????
Avatar billede fcs Novice
09. september 2002 - 15:30 #39
Jeg spørger bare: "Hvad kender du til ham?"
Avatar billede klister_ Nybegynder
09. september 2002 - 22:51 #40
fcs >> Har du hørt om det der hedder brødre?? Ej, det er min bror! Han har oxo en bruger herinde!
Avatar billede klister_ Nybegynder
10. september 2002 - 23:01 #41
fcs >> Hvorfor svarer du ikke???
Avatar billede fcs Novice
11. september 2002 - 17:57 #42
Fordi min forbindelse har været nede ;-) OK - fint nok at han er din bror, jeg var bare nysgerrig. Jeg mener dog stadigvæk at du bør aflevere de point du fik for dette spørgsmål, da de er blevet tildelt dig på en måde som ikke er i overensstemmelse med reglerne herinde. Jeg vil derfor bede dig om at oprette et spørgsmål med 5 point til "Respekten" og smide et link til det her i dette spørgsmål.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin