Avatar billede djurholm Nybegynder
04. september 2002 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Databas is currently in use by you or another user

Hey
Når en af vores kunder laver en compact av sin postkasse får han denne fejl:  Databas is currently in use by you or another user. Serveran er restartet flere gange.
Avatar billede wise Seniormester
04. september 2002 - 20:27 #1
hmmmm, vi plejer at få den fejl når der er et backup job som har fat i mailfilerne...

I kan slet ikke komme på noget som har fat i filen?
Avatar billede lasse_buck Nybegynder
05. september 2002 - 01:35 #2
Det er et lang tid siden jeg brugte Notes (og ikke som admin), så bær over med mig...

Får man ikke samme fejlbesked, hvis man forsøger at åbne postkassen FØR den er færdig med at compacte?

Kan han være igang med at compacte en LOKAL kopi af mailboxen?
Avatar billede djurholm Nybegynder
05. september 2002 - 09:45 #3
Hej Wise

Der kører ikki backup samtidig af notes, og så vidt jeg kan se er der ingen som har kontakt med postkassen.  Brugeren har været ude af postkassen og serveren har været nede.
Avatar billede djurholm Nybegynder
05. september 2002 - 09:48 #4
Hej Lasse Buck

Vi har haft denne fejl med denne bruger en uges tid, (der er første gang brugeren kører compact af postkassen). Postkassen ligger ikke lokalt.