Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
04. september 2002 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sony DSC-P50 USB kamera, driver til Windows XP ??

Jeg har lånt et Sony DSC-P50 digitalt Kamera, som jeg har taget en del billeder med, og nu vil jeg så have billederne uploadet til min computer.

Men driveren som ligger på den medfølgende CD virker ikke og jeg kan ikke finde en driver til windows XP.

Nogen som har haft samme problem eller ved hvor man kan finde denne driver??
Avatar billede hhjensen Nybegynder
04. september 2002 - 15:12 #1
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
04. september 2002 - 15:26 #3
Jeg skal bruge et direkte link til en driver som kan installeres i Windows XP, eller et program som kan tappe et SONY USB CAM.

Når jeg prøver at installere kameraet, findes der ingen drivers hverken i Windows XP eller på CD´en :0(
Avatar billede soelver Nybegynder
11. september 2002 - 15:42 #4
http://www.eksperten.dk/spm/243629

Det er over en måned siden du oprettede det her spørgsmål. Kunne du ikke lukke det ned igen? Eller kommentere? Et eller andet?

Du har kun lukket 2 ud af de 11 spørgsmål du har... Lidt sløjt, ikke? Hvis ikke du har fået det du ønskede dig, kan du jo oprette spørgsmålet igen efter en uge, og tage dig tid til at kommentere de svar der komme  :o)
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
12. september 2002 - 14:23 #5
lukke spørgsmålet...!!!!!