Avatar billede swj Nybegynder
03. september 2002 - 13:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Mail hosting med www forward.

Hej...
Jeg søger efter en udbyder der kan kan give mig en forholdsvis billig mail-hosting, med forward af www.
nogen der kender en god og stabil udbyder der har disse muligheder..

//Steffan.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
03. september 2002 - 13:20 #1
Det kan være at du kan finde det her: www.find-webhotel.dk/
Avatar billede swj Nybegynder
03. september 2002 - 13:22 #2
jeg har brug for noget mere konkret... har prøvet sitet, men det er jo ikke svar på spørgsmålet..
Avatar billede giang Nybegynder
03. september 2002 - 13:22 #3
Prøv også www.webhostpriser.dk (der er produkterne vist mere up to date).
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. september 2002 - 13:29 #4
SWJ>

Prøv www.web-sale.dk

...eller mit eget website www.starthotel.dk :D

qiang>

Vi skal vist lige høre hvad dit tilhørsforhold til webhostpriser.dk er? Vi ser dig igen og igen anbefale sitet, og vi bør derfor vide om du står bag sitet eller på anden måde har et interesseforhold ?
Avatar billede giang Nybegynder
03. september 2002 - 13:38 #5
startfirma.dk > Jeg indrømmer gerne at jeg har et tilhørsforhold til www.webhostpriser.dk, men det håber jeg da ikke der er noget forkert i.

Jeg anbefaler naturligvis kun sitet når det er relevant, og det mener jeg absolut det er når folk er på udkig efter et webhotel eller i dette tilfælde et mailhotel.
Avatar billede swj Nybegynder
03. september 2002 - 13:42 #6
startfirma.dk->
jeg er  ikke ligefrem det vildere genie til webhosting osv.
men er det muligt at få web forward til egen ip
mens ens mail bliver hostet ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. september 2002 - 13:44 #7
swj> Ja
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. september 2002 - 13:45 #8
qiang>

Jeg synes det er helt fint du reklamerer for webhostpriser, men vi bør bare kende tilhørsforholdet når du indirekte skriver du er bedre end findwebhotel.dk

...thats all
Avatar billede swj Nybegynder
03. september 2002 - 13:48 #9
måske er det bare mig, men jeg finder da ikke en direkte ONLY mail hosting på de link du har sendt..??
Avatar billede giang Nybegynder
03. september 2002 - 13:49 #10
startfirma.dk >

Helt i orden :-)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. september 2002 - 13:51 #11
swj> På hvilket link?

starthotel.dk?

Nej men her kan du fx oprette et gratis webhotel, og så købe et domæne samtidig. Så er den i vinkel. Det er korrekt vi ikke kalder den for mailhosting eller andre fancy navne.

Web-Sale lille webhotel her kan du også bruge som et mail-hotel:

http://www.web-sale.dk/produkter/webhotel_visit.htm
Avatar billede cpufan Juniormester
03. september 2002 - 13:51 #12
vi har en løsning til 10 kr pr md + moms > www.adweb.dk
Avatar billede swj Nybegynder
03. september 2002 - 13:58 #13
startfirma.dk
tak for din hjælp... jeg har undet det jeg hr brug for!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. september 2002 - 13:59 #14
swj>

Selv tak :)