Avatar billede seby Nybegynder
02. september 2002 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Printing af Forespørgsel i tidl. Rapport-design

Vi har tidl. lavet en rapport med et passende design, og ønsker nu at anvende dette rapport-design til at printe en ny forespørgsel.

Hvordan gør man?

Har prøvet at gemme forespørgslen som en rapport, hvorved der laves en rapport i et (tilsyneladende) standard design som ikke kan bruges

Mange tak for hjælpen, Seby
Avatar billede terry Ekspert
02. september 2002 - 13:56 #1
The report is based on the fields in the query each field on the form will be BOUND to one of these fields unless it is a calculated field. Therefore you should be able to make a new query making sure that you have the SAME field names. Then you REPLACE the reports RECORD SOURCE with the name of the new query.
Avatar billede henrik13 Nybegynder
02. september 2002 - 14:32 #2
Hej
Tag et kopi af den gamle rapport. Lav den nye forespørgsel. Gå i ny rapport og skift til den nye forespørgsel.
PS tabel felterne skal være ens, ellers mislykkes det.
Vh Henrik
Avatar billede terry Ekspert
02. september 2002 - 14:33 #3
hi henrik13>Isnt that what I suggest?
Avatar billede seby Nybegynder
02. september 2002 - 16:46 #4
Hej Terry og Henrik13 - en amatør som mig havde faktisk brug for begge Jeres netop fordi de sagde det samme på to lidt forskellige måder. Tak for hjælpen! /seby.
Avatar billede terry Ekspert
02. september 2002 - 18:36 #5
selv tak :o)
Avatar billede henrik13 Nybegynder
02. september 2002 - 18:42 #6
Tak for poient
Vh Henrik