Avatar billede altinet Nybegynder
08. september 2000 - 12:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedhæfte fil til spørgsmål

Hejsa!

Jeg har nogle gange savnet muligheden for at vedhæfte en fil, f.eks. en HTML fil med et JavaScript, til et spørgsmål. Hvis hele koden skal vises direkte i spørgsmålet, er det ofte en fandens lang side der kommer ud af det.

Måske kunne man give både spørgere og svarere mulighed for, at uploade filer??

Man kan selvfølgelig selv gøre filer tilgængelig for download (hvis man har et websted at gøre det fra), men ofte ser man at disse filer forsvinder og linkene bliver ubrugelige lige så snart spørgsmålet er besvaret. Det ville være kanon hvis diverse filer kunne ligge hos eksperten. Så ville søgefunktionen også få langt større værdi, idet man længe efter at spørgsmålet er besvaret måske kan finde løsninger her.

De uploadede filer kunne evt. senere indgå i et egentligt downloadbibliotek. Evt. efter at være blevet nomineret til at blive optaget i et sådant.

Hvis Admin ikke selv har tid, kunne man måske finde et par stykker der var villige til at påtage sig \"moderator\"-rollen, og udvælge de mest elegante løsninger??

Kommentarer velkomne!!!

:-) Lars
Avatar billede powell Nybegynder
08. september 2000 - 12:06 #1
Det lyder faktisk som en god ide\'...
Avatar billede amorion Nybegynder
20. september 2000 - 07:14 #2
Kanon ide :)
Avatar billede altinet Nybegynder
14. februar 2002 - 16:15 #3
Lukket