Avatar billede alienhand Nybegynder
26. august 2002 - 20:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

webstatistik

Vil gerne vide om der er webstatistik i ISS til Win2000 så brugere udefra kan se hvordan deres stats er på deres domæne. Når alt er integreret i Win, så må der også være statistik når den "fungerer" som server.

Seriøst svar får 60p eller mere !!
Avatar billede dank Nybegynder
26. august 2002 - 20:33 #1
nej. Men jeg anbefaler webalizer: http://www.mrunix.net/webalizer/

Som er virkeligt godt og billigt (gratis!)
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. august 2002 - 20:39 #2
Ja der er, det vil sige at der laves en log fil, der kan analyseres til en brug bar webstatestik. Hvis du har adgang til logfilerne og bruger f.eks. webtrends (www.webtrends.com) det giver er meget brugbar statestik, og er både mere sikert og mere informativt end de webbaserede løsninger
Avatar billede dank Nybegynder
26. august 2002 - 20:43 #3
webtrends? Koster det ikke en mindre formue?
Avatar billede snowball Novice
26. august 2002 - 21:08 #4
Synes selv at AWStats klarer den opgave ganske godt - og så er det gratis !

http://awstats.sourceforge.net/

Snowball
Avatar billede hojben Novice
26. august 2002 - 21:34 #5
www.analog.cx er oz gratis og ret godt.
Avatar billede alienhand Nybegynder
26. august 2002 - 21:46 #6
http://awstats.sourceforge.net/ er vist det bedste bud. Analog fuckede min Nix-server ... Og det dkulle være til Win2k

Snowball: Svar lige ;)
Avatar billede dank Nybegynder
26. august 2002 - 21:49 #7
Webalizer ligger også i en Win32 version.
Avatar billede dank Nybegynder
26. august 2002 - 21:49 #8
Og er nok det mest brugte tror jeg - har i alle tilfælde set det hos mange webhosts, bl.a. dht.dk
Avatar billede alienhand Nybegynder
26. august 2002 - 21:55 #9
dank: Ligger det på Win eller skal det installeres?
Avatar billede snowball Novice
26. august 2002 - 22:11 #10
Svar :)

Snowball