Avatar billede deadeleus Nybegynder
24. august 2002 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Segs er blevet skrå???

Jeg er lige begyndt at bruge 3d studio max og jeg har fået et lille problem...

Jeg begyndte at bruge 3d studio max mens jeg brugte windows ME, Når jeg lavede en firkant og lavede Width,Height eller length segs blev de altid lige (Vandrette eller lodrette.
Men nu har jeg fået windows XP og mit program er begyndt at opføre sig underligt..
Nu når jeg laver firkanter er Segs'ne begyndt at blive skrå (Diagonale...)

Det er temmelig irriterende og jeg ville gerne ændre det så de blev lige igen...

er der nogen der ved hvordan man gør det?
Avatar billede klik Nybegynder
25. august 2002 - 21:24 #1
???????
Avatar billede klik Nybegynder
25. august 2002 - 21:28 #2
tror du ikke bare at du er kommet til at fucke up i dine viewport settings
Avatar billede _k Nybegynder
26. august 2002 - 12:21 #3
Lyder som om det er driverne til dit grafikkort den er gal med.

Prøv at hoppe ind i: Customize-Preferences og kig i Display Drivers under Viewports.
Her kan du indstille Max til enten at køre med software drivere (vistnok default) eller hardware drivere. Den optimale opsætning afhænger af din pc og grafikkort.
Selv kører jeg med OpenGL fordi jeg har et ok grafikkort.