Avatar billede uffe_kld Nybegynder
06. september 2000 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ftp-server med password adgang

Jeg har en FTP-server under IIS5, der skal password beskyttes, som jeg har forstået skal man først slå anonymous login fra, derefter skal man i ftp-directoryet (ftproot) angiv, tilføje en bruger under security. Det har jeg prøvet, men man får ikke lov logge ind. Jeg har prøvet at sætte brugeren op på mange forskelige måder lige lidt hjælper. Hvordan skal brugerprofilen se ud? er andre ting jeg skal sørge for?

PS: jeg har ingen problem med at få fat i siden når jeg anonymous login
Avatar billede k.soenderup Nybegynder
06. september 2000 - 12:53 #1
Du kan evt. skifte til (udklip fra readme.txt)
-----------------------------------------------
This is FTP Serv-U version 2.5f, a flexible FTP server (or Daemon) that is
easy to set up for MS-Windows (Win3.1, WFW3.11, Win95, Win98, NT, Win2000).
It turns any PC with a network connection into a FTP site on the Internet.
-----------------------------------------------
Jeg bruger den og den er meget nem at arbjde med.
mangler du evt. hjælp med den, kan du kontakte mig
på kds@image.dk
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
06. september 2000 - 13:54 #2
Jeg har haft det andet til at fungere, inden vi skiftede domæne på serveren, så jeg ved det kan lades sig gøre.
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
07. september 2000 - 10:37 #3
jeg har fået det til at fungere