Avatar billede kylle20xx Nybegynder
22. august 2002 - 20:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup!

Hej, jeg skal til at lægge mit OS om!
Jeg ønsker så et lille program der kan backe mine filer op.
Så som. Foretrukne, dokumenter, mails osv.

Jeg ved dette program findes i flere versioner, men hvilket er bedst!

Der gives point, efter funktionerne i programet
Gode beskrivelser og masser af info!

Håber det er noget i kender til..
På forhånd tak.
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
22. august 2002 - 20:32 #1
Ik så mundlamme gutter :(
Fyr så de svar af :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. august 2002 - 22:23 #2
Der findes indbygget backup i de fleste ordentlige styre systeme f.eks. NT eller win 2000, hvis det kun er til få filer og biblioteker kan du bruge et pakke program som zip.
Jeg har aldrig hørt om et specielt program til foretrukne, dokumenter og mails. Mig bekendt er du nødt til at vide hvilke filer der skal backes up og så pakke eller backe dem op
Avatar billede halifax Nybegynder
23. august 2002 - 01:20 #3
I Datatid nr. 8, august 2002 er månedens shareware Second Copy 2000 der netop kan det du efterspørger, backup på netværksdrev, en anden HDD eller på CD-Rom med brænding On the Fly.
Der er beskrivelse af programemt og brugen af det, bl.a. backup at bestemte mapper på nærmere angivne tidspunkter eller manuelt.

Pris for registret version ca. kr. 250,00 (billigt!) og mere info på
www.centered.com

I Alt om Data september 2002 er en fuld beskrivelse af backup med ARJ32 (pakkeprogram), der er gratis for private.
Avatar billede halifax Nybegynder
23. august 2002 - 01:22 #4
ARJ32 kan hentes her  www.arjsoft.com
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
23. august 2002 - 08:04 #5
Jeg tager lige et kig på Second Copy 2000, je mener desuden også det er fra et blad jeg har hørt om det....
Nu hvor du nænvner det..
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
23. august 2002 - 08:17 #6
Ikke det lige den jeg regnede med...
Men den ser ud til at virke!
Ret bruger venligt :D
ARJ32 var ikke noget ved..