Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. september 2000 - 08:53 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

VIP-Productions.dk

Hvad synes I om http://www.vip-productions.dk/thirdedition - bedøm kund design, da ingen links er aktive.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. september 2000 - 08:53 #1
kund=kun
Avatar billede mkm Nybegynder
06. september 2000 - 09:10 #2
meget sjovt logo og menu bar.

Hvad er siten til?

Er det kun forsiden?! eller er de en hovedside

Indeholder den nok information.

/mkm

Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. september 2000 - 09:25 #3
Jeg kan rigtig godt lide menuen. God navigation. Men det er lige somom at den ikke passer sammen med logoet/overskriften.
Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 10:49 #4
Der mangler en form for markering af, hvor man befinder sig i menuen. Prøv at lægge noget mouse over på!

Desuden er det som om siden flyder noget ud i det hvide. Der er ingen faste grænser for indholdet, da du ike har en fast venstre kant.

Helhedsindtrykket er en smule ferskt! Der mangler nogle flere designelementer til at æde siden sammen...
Avatar billede akdk Nybegynder
06. september 2000 - 10:50 #5
Ikke æde, men kæde!
Avatar billede denboj Nybegynder
06. september 2000 - 10:50 #6
hey fra Denboj

Jeg synes at logoet ligner en gut med en ordentlig røv der står Med den lige op i verjret - Det ser også ud til at han har lavet en lille pølle - navigationen, var det måske en idé at ændre farve - og ihvertilfælde lukke den i højre side også.
En midterjustering var måske også på sin plads :-)
MVH Denboj
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. september 2000 - 11:03 #7
Jeg skulle for en gosd ordens skyld måske lige nævne, at der her er tale om et webdesign-firma.
Avatar billede denboj Nybegynder
06. september 2000 - 11:13 #8
http://www.eksperten.dk/spm/21828
Forøvrigt har du glemt at lukke spørgsmålet til sekond edition anmeldelsen :-(
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. september 2000 - 11:27 #9
Det er ikke mig der har lavet sprøgsmålet til secondedition - vi er to i firmaet, og det er den anden (Mikkel), der har stillet og skal dermed også lukke spørgsmålet.
Avatar billede nire Nybegynder
06. september 2000 - 17:28 #10
Lidt fladt layout hvor menuerne bliver hængende.
Der mangler balance i opsætningen.
JAva og flash er bare unødvendigt blær.
En god site behøver ikke alt det glimmer.
Eks: www.bilpriser.dk  osv.
Java er vist kun for elementer som ikke skal være brugervenligt.
Iøvrigt er det vist mest for programmørerne dette program.
Det hører umiddelbart ikke hjemme på en seriøs side.
Så fik jeg vist problemer!!!!

Såååååe deeeeettt
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
06. september 2000 - 18:14 #11
Undskyld, Nire, men det lyder faktisk som om, at du ikke rigtigt ved hvad det er du snakker om. For det første, så bruger jeg hverken Java eller Flash, (som faktisk kan bruges maget seriøst). Hvad vi derimod bruger i vores menu, er JavaScript, som er meget nyttigt, specielt brugt sammen med CSS. Men det er også lige meget. Og jeg kan faktisk ikke rigtigt se hvor meget \"glimmer\" der er på vores site.
Avatar billede nire Nybegynder
06. september 2000 - 18:45 #12
Keep it simple!!!
Det var også java script jeg mente!!!
Avatar billede nire Nybegynder
06. september 2000 - 18:49 #13
MHT hvad snakker du om!!! så har jeg udarbejdet mange, velbesøgt, sælgende sites uden alt dette crom. MHT til flash, send dem dog en pp fil istedet.
Hvis glasuren er for tyk smager man ikke kagen.
Flash er legetøj som de fleste er vokset fra.
Java på salgssteder er jo i bund og grund kun til for programørens skyld.

Der findes selvfølgelig sites ex. mujaffa på www.dr.dk som er fint men der er jo også legetøj!!!
Avatar billede denboj Nybegynder
06. september 2000 - 18:51 #14
nire//hmm - jeg synes da at det er en glimrende måde at gøre menuerne overskuelige på. Jeg kan slet ikke se hvordan man kan gøre - at de godt kunne trænge til en midterjustering er en anden sag -
(hvornår lukker i så det andet spørgsmål)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. september 2000 - 09:42 #15
>>Denboj
Det andet sprøgsmål er besvaret.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. september 2000 - 09:42 #16
sprøgsmål=spørgsmål
Avatar billede denboj Nybegynder
07. september 2000 - 16:14 #17
Jeg synes faktisk også at en ren hvid baggrund uden anden indhold end lidt grafik virker ret kedelig. Er der ikke en eller anden mulighed for at dele siden op med nogle rammer. Jeg ville være et skarn hvis jeg ikke endnu en gang på pegede at jeg synes at navigations farven i har valgt er lidt for pjevset efter min smag. både hover samt grund - Jeg kan heller ikke lide at der kommer en understregning under over :-)

Avatar billede martin181 Nybegynder
18. september 2000 - 09:29 #18
Helt vild træls at læse den der tekst, når den bare står over det der står bag ved, den blå skrift kommer igennem - det ser underligt ud !

De der undermenuer der \"popper\" frem , de er underlige - man kan ikke få musen henover dem før de forsvinder igen.

Selve ideen med de der menupunkter er ellers hel fin.