Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 21:05 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

spm til admin ?

Får vi alle de mails vi har misset de sidste par dage, eller er de bare forscundet into the oblivion ?
Avatar billede tomsommer Juniormester
05. september 2000 - 21:08 #1
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. september 2000 - 21:09 #2
Det gør vi ikke. For der var vist temmelig mange der ikke var sendt ud.
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2000 - 21:13 #3
gad hvide hvorfor man så nu får 10 kopier af hver mail *fordømt*
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. september 2000 - 21:17 #4
Ha, nu er det åbenbart din tur. Undskyld min skadefryd. *LOL*
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2000 - 21:19 #5
kurtj >> \"plejer\" kun at få 2 kopier af hver mail
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. september 2000 - 21:21 #6
Det gør jeg også. Det kan være jeg bliver bombarderet senere. Uha
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. september 2000 - 21:22 #7
edderperkeme, Nu fik jeg lige 2 ens.
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. september 2000 - 21:49 #8
ljweb> kunne du ikke sende nogen af disse dubletter til Admin. Det har han nemlig bedt os gøre hvis vi fik nogen.
Se dette spm.( Han siger endda please )

http://www.eksperten.dk/spm/24359

Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 21:59 #9
Man kunne da efter min mening godt tage at sende oprettelsen af nye spørgsmål ud til dem der abonemerer på kategorierne.

I det mindste af hensyn til de stakkels mennesker der ofrer point på spørgsmålene, så også dem der ikke har tid til at sidde og rode igennem alle kategorierne har en chance for at svare.
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. september 2000 - 23:55 #10
Mailserveren er 58 min om at sende post ud. Fra opret>modtag.
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. september 2000 - 07:00 #11
58 minutter?? Hmmm... for mig er der nogen gange kun tale om et par sekunder til et par minutter, højst.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. september 2000 - 11:40 #12
Vi har haft problemer, men arbejder på sagen som anført i eNyt. Vi vil gerne have eksemplerne på dubletter (se spm. 24359). Slut herfra :)
Avatar billede denboj Nybegynder
06. september 2000 - 15:58 #13
Andreas// Det er jo sådan set ikke det spørgsmålet drejer sig om, men ok :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. september 2000 - 16:00 #14
denboj>> korrekt, men vi ber om det i dette spm., som skrevet af kurtj.
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. september 2000 - 15:56 #15
kurtj >> har admin fået rettet sin email *LÅL* nå, jeg prøver... Gjorde det også sidste gang han bad om det og fik en stribe fejlmeddelser fra deres email server :D
Avatar billede kurtj Nybegynder
08. september 2000 - 22:28 #16
Er det den der med at den bliver ved at prøve i 5 dage inden den opgiver ???
Dem har jeg nemlig også fået nogle af. Sommetider tror jeg nu heller ikke Get2net`s postservere er særlig stabile.(Dem bruger jeg)