Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. august 2002 - 20:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min Messenger logger af?

Hvorfor logger min messenger mig lige pludselig af? Nogen gange er det faktisk irreterende. Har aldrig haft det problem før.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
21. august 2002 - 20:59 #1
Det har min også gjort et par gange i dag.. :-/

-Lytter lige med..
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
21. august 2002 - 21:02 #2
hmm min gør det også.. men det er noget siden.. lytter lige med.. :)
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. august 2002 - 21:08 #3
Så kan det jo være at det er inde fra MSN. de laver noget med serveren.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
21. august 2002 - 21:10 #4
Det KAN godt være .. Men har dog oplevet det før, sørgeligt nok..

-Sjovt nok har jeg ikke problemet med Eyeball, som kan logge på MSN-messenger.. ;)
Avatar billede superfyr Nybegynder
21. august 2002 - 21:10 #5
Det er vis dit Internet bliver belasted for meget såsom du DL,spiller,

MSN MESSENGER server er meget nede også :(
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. august 2002 - 21:12 #6
jeg spiller aldrig eller downloader mens jeg er på messenger, så det tror jeg ikke..
Avatar billede gopher Nybegynder
21. august 2002 - 21:46 #7
handlinger\instillinger her kan du sætte dentil ikke at logge af hver 5.minut
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2002 - 22:02 #8
Der er flere som har "klaget" over Messenger og ICQ de sidste par uger ... tror der er forbindelses progblemer til USA for tiden.
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. august 2002 - 22:06 #9
jeg har ikke nogen problemer med icq
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2002 - 22:13 #10
Nej, jeg har heller ikke haft problemer med dem begge på een gang, men jeg har haft problemer! Lige som andre her inde.
Avatar billede bullefardk Nybegynder
24. august 2002 - 13:31 #11
a