Avatar billede ducks Nybegynder
19. august 2002 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Registrer en bruger

nogen fra min klasse bruger @gts.dk til deres MSN og det er ikke en 'understøttet' konto på MSN så jeg kan ikke finde dem fordi jeg bruger hotmail, jeg fandt i fredags et eller andet med at man kan regge andre kontoer så en hotmail konto kan finde dem, men nu kan jeg selvfølgelig ikke lige ffind det ????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. august 2002 - 10:57 #1
du kan også bare få DEM til at tilføje dig, så kommer du automatisk på deres og de kommer på din!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. august 2002 - 10:58 #2
BTW: vil du have 75Pointz?
http://www.eksperten.dk/spm/244062
Avatar billede ducks Nybegynder
19. august 2002 - 11:00 #3
De kan heller ikke finde mig...
Avatar billede ducks Nybegynder
19. august 2002 - 11:01 #4
hmm for sendt alle steder :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. august 2002 - 11:01 #5
hmm.. jeg har flere none MSN/Hotmail brugere på min MSN Messenger.. og det er som de har tilføjet mig til deres, også kommer den og spørger om denne ruger må se min online status og om jeg vil tilføje denne bruger til min MSN
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. august 2002 - 11:02 #6
jeg opretter da bare et spm, med de 75 til dig, hvis du da vil have dem *g*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. august 2002 - 11:04 #7
Avatar billede ducks Nybegynder
23. august 2002 - 12:32 #8
fandt selv noget med at få dem registreret på www.passport.com