Avatar billede hijklm Juniormester
17. august 2002 - 12:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Digitalt kamera under 2000 kr.?

Hvilket digitalkamera skal jeg vælge for at få mest for pengene ved et digitalkamera til under 2000 kr.?

Det skal have LCD-skærm og god batteri-levetid.
Gerne også kunne rumme mange billeder, evt. med udskiftelig hukommelse.

Så hvilket kamera skal jeg vælge for at få mest for pengene og stadig opfylde mine krav?
Avatar billede hijklm Juniormester
17. august 2002 - 14:32 #2
Er der nogen der har prøvet det kamera Popsy nævner? Hvis, hvad kan I så sige godt/dårligt om det?
Avatar billede popsy Novice
17. august 2002 - 14:35 #3
Men far købte det igår, og indtil videre er alt gået gnidningsfrit, altså inst. af drivere osv. Tager fine billeder!

popsy
Avatar billede hijklm Juniormester
17. august 2002 - 14:38 #4
Ok. Hvor mange billeder af acceptabel kvalitet kan det rumme?

Jeg havde Canon´s Powershot A100 som konkurrent til det kamera du nævner, men hvis du taler så positivt om det, så kunne det da godt være jeg skulle købe en Sipix.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. august 2002 - 14:41 #5
popsy>> gider du ikke sende mig et billede på admin@dinos.dk (så jeg kan se kvaliteten) da jeg ret meget overvejer at købe ét :) -eller evt. uploade et på www.dinos.dk/?op=10 -så kan alle få glæde af det.

/jelzin
Avatar billede popsy Novice
18. august 2002 - 09:44 #6
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/sc2300.html
Indeholder en meget grundig gennemgang af alle funktioner, incl sample pics på side 5 tror jeg det er!

Alle nødvendige oplysninger er at finde i denne test!

popsy
Avatar billede popsy Novice
18. august 2002 - 09:44 #7
Beklager den lange svartid, men E er sq ikke særligt stabil for tiden!