Avatar billede tovarisj Nybegynder
15. august 2002 - 13:34 Der er 7 kommentarer

Unexpected file format

Hey all

Jeg er rimelig meget på skideren jeg er næsten færdig med en flash hjemmeside og ville lige rette nogle sidste ting i min flash fil, men nu når jeg åbner den så siger den unexpected file format og nægter at åbne filen ... hvad gør jeg ?

For jeg vil meget nødigt skulle lave en ret stor flash film om.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. august 2002 - 13:41 #1
Hvilken version er den lavet i og hvilken version af Flash bruger du.

Hvis du har lavet filen i en ældre Flash xxx version og så én eneste gang har gemt den i højere versioner kan den ikke åbnes i andet end i den højere version.

Lidt uklart måske, men med lidt snilde sikkert til at forstå.
Avatar billede tovarisj Nybegynder
15. august 2002 - 13:52 #2
Jo jeg forstår...

Men jeg har kun Flash 5 og filen er gemt som flash 5 altid har aldrig haft andet end flash 5 i denne version af windows jeg kører nu .. så der må være sket et eller andet med filen. Forstår det bare ikke for den har hverken været flyttet eller noget som helst andet end åbnet og gemt.

Kan det muligvis være bad sektors på min disk ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. august 2002 - 13:55 #3
Du kunne det være, men så har du godt nok været uheldig.
Avatar billede barklund Nybegynder
15. august 2002 - 15:55 #4
Prøv for en sikkerheds skyld at downloade demoen af FlashMX og prøv at åbne den deri. Den kan gemme den til flash5-format... Bare for at være helt sikker...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. august 2002 - 16:24 #5
god idé :)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. august 2002 - 16:27 #6
Kan det være fordi, du har leget med windows indstillingerne og måske ved et uheld er kommet til at omdøbe din flash-fil fra 'etellerandet.fla' til noget andet, eks: 'etellerandet.flaa' eller simpelthen er kommet til at slette .fla-endelsen - for så er din fil jo blevet et ukendt filformat.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2003 - 04:53 #7
ehe lukke???