Avatar billede hijklm Juniormester
13. august 2002 - 10:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket billig-digitalkamera er bedst?

Jeg er på jagt efter det bedste digitalkamera på markedet til under 500 kr.

Der er flere på markedet, bl.a. Trust´s SpyCam og Sipix´s Blink.

Men hvilke af disse absolut bundskrabere indenfor digitalkamera er bedst?
Hvilket billigt digitalkamera får man mest ud af at købe?
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. august 2002 - 10:24 #1
Hvor høj opløsning vil du stille dig tilfreds med?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. august 2002 - 10:25 #2
er det trust nye spy cam eller det gamle
Avatar billede hijklm Juniormester
13. august 2002 - 10:29 #3
Til 500 kr. kan man vist godt få et SpyCam 300 mener jeg.

Kameraet skal ikke bruges som erstatning for et rigtigt kamera, men som sjov og for at få muligheden for at ligge nogle billeder ind på computeren.

Så opløsningen behøver ikke være så god at den erstatter normale billeder ved udprint. (for jeg gider ikke give over 1000 kr. for et kamera lige nu...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2002 - 13:11 #4
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324887891

men så kan du fatisk ikke bruge billederne til andet end tumbnails på en hjemmeside...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2002 - 13:11 #5
Avatar billede hijklm Juniormester
14. august 2002 - 18:05 #6
Ikke rigtig nogle svar jeg kunne bruge til noget, så jeg lukker spørgsmålet.