Avatar billede michael7 Nybegynder
07. august 2002 - 22:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sende Filer i Messenger

hvilke porte skal åbnes for at sende filer i msn Msg'ner... og hvordan ??
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 22:34 #1
Hvis du benytter dig af NAT IP forwarding, kan du ikke få den funktion i Messenger til at virke. Ligegyldigt om du åbner de relevante porte.

"This problem occurs because MSN Messenger file transfer and voice features do not work through NAT routers because there is no NAT editor to correctly translate the IP header information."
Avatar billede djeclemen Nybegynder
07. august 2002 - 22:34 #2
der er lige kommet en patch på windows update (1uge siden) der gør at messanger og filsending virker over nat,
Avatar billede michael7 Nybegynder
07. august 2002 - 22:39 #3
ok.. virker den til win98se ?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 22:42 #4
djeclemen: Hvor finder du det patch?
Avatar billede michael7 Nybegynder
07. august 2002 - 22:43 #5
kan man få et direkte link til den ??
Avatar billede djeclemen Nybegynder
07. august 2002 - 22:45 #6
ved ik, windowsxp forslog selv at jeg skulle installere det..

og jeg kan fint modtage filer (uden porte åbent) selvom jeg sidder bag en netgear router der natter
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 22:46 #7
Det er en opdatering til Windows XP. Og findes på Microsoft update siden.
Avatar billede michael7 Nybegynder
07. august 2002 - 22:52 #8
men er der ikke en til win98?
Avatar billede michael7 Nybegynder
04. september 2002 - 12:56 #9
åbenbart ikke