Avatar billede bjarke-b Nybegynder
29. august 2000 - 15:33 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Admin ? Hvordan kan jeg ha minus point ?

Hej Admin,

Som du kan se har jeg kun 5 point (ifølge den pointtæller i hjørnet) igår brugte jeg mine sidste 15 point på en vurdering af Awardz.dk der fik jeg af vide at der under min info og den detaljerede point oversigt stod jeg havde -360 ???? hvad er fejlen der?
Der står også i min mini point ting at jeg har 5 point og 15 point ude?
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. august 2000 - 16:45 #1
Du har sikkert lånt point i banken ... det er sikkert bare renterne som har fået dig i minus!

heh
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. august 2000 - 17:27 #2
bjarke-b>> Vi ser på problemet, og vender tilbage snarligst !
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2000 - 17:35 #3
Awardz er også blevet vuderet utrolig mange gange efterhånden. 3 gange har bjarke-b fået vuderet og 3 gange af Vind. Jeg syntes at have set Admin bemærke rundt omkring, at man kun må oprette et spørgsmål omkring et emne 1 gang.

Har enda set spørgsmål som er blevet slettet. Kan  specielt huske et spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/22876 hvor der virkelig var point på højkant. Der mindes jeg , at der blev oprettet et tillægs spørgsmål i en anden katagori for at få flere foreslag med. Hvor er det spørgsmål blevet af?
Avatar billede denboj Nybegynder
29. august 2000 - 17:41 #4
øhm - Kharder når der bliver sagt at et spørgsmål kun må oprettes en gang - så tror jeg at det betyder at et indeværende spørgsmål skal afsluttes før et nyt bliver oprettet - Og så vidt jeg ved plejer awardz drengene da trods alt at huske dette.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2000 - 18:00 #5
Nå prøv så lige at kikke spørgsmålene igennem
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2000 - 18:00 #6
<;o)
Avatar billede admin Novice
30. august 2000 - 10:07 #7
Jeg tror problemet skyldes point-fnider fra den gamle Eksperten.dk
Jeg skal nok få det løst...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. august 2000 - 15:26 #8
Mig og vind (der har awardz.dk sammen)
har oprettet en vurdering, lukket spm´et. lavet et nyt når der er sket nyt på siden og sådan et par gange!
Ved ikke hvad der kan være gået galt?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. september 2000 - 18:34 #9
Venter stadig på en løsning!
Avatar billede awardz.dk Nybegynder
12. oktober 2000 - 06:24 #10
Haaallooooo finder i snart ud af noget ?