Avatar billede opturder Nybegynder
03. august 2002 - 21:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

mirc

har set folk give fuld report over deres computer kapacitet, winamp status, tid, osv.

Hvordan? Fik at vide jeg skulle højre klikke der hvor teksten stod, men det eneste der viser sig er channel modes? Har opdateret det til 6.02 fra 6.01, men den sagde stadig kun channel modes.

Har også set folk give en away message. Ex.: keld is in Randers. since "bla bla" osv.

Og hvad betyder affe egentlig? Alle render og siger det, nu vil jeg sgu vide det.

mange spørgsmål, så 70 points til den der svarer.
Avatar billede sucsa Nybegynder
03. august 2002 - 21:45 #1
affe= abe på tysk/sønderjydsk??
Avatar billede hologram Nybegynder
03. august 2002 - 21:46 #2
Du skal have diverse scripts til mIRC for at vise stats over hvad du spiller, ledig diskplads, ledige ram og diverse andre underlige ting...

Affe betyder så vidt jeg ved "abe"... det er vel bare endnu et lamt udtryk som folk bruger.
Avatar billede hologram Nybegynder
03. august 2002 - 21:47 #3
http://www.mircscripts.com/
Der er vist en masse scripts til mirc, og sikkert også det du leder efter
Avatar billede opturder Nybegynder
03. august 2002 - 21:49 #4
hmm.. en knægt derinde spurgte hvorn man gjorde, og han fik at vide at højre klikke i spam boksen. Der var ikke tale om scripts
Avatar billede -simon- Nybegynder
04. august 2002 - 02:30 #5
du skal bare
Avatar billede opturder Nybegynder
05. august 2002 - 11:49 #6
Det var rigtig nok det med scripts. Fant en på mirc som gav mig et program, hvor en masse scripts var plantet i forvejen. Men som tak for adr. får du 20 points.