Avatar billede runberg Nybegynder
02. august 2002 - 17:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til ASUS myLOGO søges!!!

Hejsa

Er der ikke nogen der ligger inde med et fedt billede, som jeg kan bruge som opstarts billede???
Jeg har selv en del billeder af søde piger, som kunne være anvendelige, men når de vises i 16 farver, ser det vildt dårligt ud!!!
Avatar billede runberg Nybegynder
02. august 2002 - 17:38 #1
Skulle måske lige fastslå at billedet skal se OK ud i 16 farver, og med en oplæsning på 480 x øhh ja i hvert fald i ringe opløsning :-)
Avatar billede omen Nybegynder
02. august 2002 - 19:09 #2
Eyy... jeg har et Asus P4S533 (helt nyt). Den starter også op med et Asus Logo, men jeg vidste ikke man kunne ændre det. Hvordan gør man det? Hvor kan man hente logo'er? Hey... fortæl det så?

:-)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. august 2002 - 20:41 #3
Omen> Undskyld jeg afbryder ind her, men så lige du har et Asus P4s533 bundkort, har du selv installeret det?
... jeg skal nok oprette et nyt spørgsmål hvis det er!
Avatar billede henninga Novice
03. august 2002 - 01:35 #4
Hej
Jeg har P4B533 med MyLogo.
Omen>For at skifte Logo skal du installere programmet fra den CD der følger med.
Avatar billede omen Nybegynder
03. august 2002 - 17:08 #5
hhjensen: Yes, det har jeg. Faktisk startede den op første gang, det sker sgu sjældent når man lige har samlet en hel ny computer. Hvad vil du spørge om?

henninga: Yep, jeg fandt ud af det. Nogen der har et svedigt Q3 logo? :-)
Avatar billede runberg Nybegynder
04. august 2002 - 10:37 #6
omen>> Jo, som henninga skriver, så kan dette nemt ændres ved hjælp af programmet myLogo, som medfølger på cd-rommen til dit bundkort. Du skal bare først udtrække en kopi af din bios, så vælge et billede, og så flashe din bios med det nye billede. Alt sammen meget nemt!!! - Og så kan det endda gøres direkte fra windows!!

Men tilbage til mit spørgsmål: Det ser ud som om mange andre end mig har et ASUS bundkort med myLogo, så der må da også være andre der har fået den ide at ændre ASUS's opstartslogo med sit eget logo/billede. Det er jo li'som det der er meningen :-)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
04. august 2002 - 13:16 #7
Omen evt. m.fl> Jeg har oprettet mit eget spørgsmål i Hardware/PC.

Runberg> Jeg undskylder forstyrrelsen, og kender desværre ikke noget til dit problem!
Avatar billede runberg Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:49 #8
OK, jeg opgiver min forespørgsel :-(