Avatar billede diddo Nybegynder
01. august 2002 - 02:32 Der er 4 kommentarer

Skal købe Webcam!

Hej
Jeg har nu et Logitech Express det er nu ikke den bedste kvalitet, jeg vil godt have et lidt bedre kan i evt. anbefale nogle - det skal helst ik være alt for dyrt højst 500 kroner... hvis i evt. selv har det cam kan i så ikke tage et billede så jeg kan se hvor god kvaliet det er..
Avatar billede kasperbws Nybegynder
01. august 2002 - 02:44 #1
Hejsa

Jeg kan anbefale dette webcam fra Creative. http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574577896

Jeg har det dog ikke selv, men kender en der har det. Det koster dog næsten 600 kr., men jeg er sikker på pengene også er givet godt ud :)
Avatar billede zerex Nybegynder
01. august 2002 - 04:01 #2
hej med dig:)
jeg vil anbefale at du købe et dexxa webcam!
det koste 250 ca. det er meget godt har det selv! firmaet et godt nok gået konkurs men hvad vil du gøre med dit logitech!
du jan også godt kigge du www.edbpriser.dk under hardware
der er et meget stort udvalg!
rasmus
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. august 2002 - 02:27 #3
prøv under www.pc-junglen.dk der får man noget for pengene... det jeg selv har købt af ham virker ok.
Avatar billede divazion Nybegynder
19. september 2002 - 17:41 #4
Køb Logitech QuickCam Web, jeg har den selv, og jeg er meget mere end tilfreds.. God billede kvalitet, den kan en masse ting, og ligeså en god lydkvalitet..
Hvis det er på nettet du vil have glæde af webcam, er dette produkt klart det rette for dig.. KØB DET ;)