Avatar billede diddo Nybegynder
01. august 2002 - 01:49 Der er 13 kommentarer

Hvad synes i om Zammy.dk

Hej hvad synes i om http://www.Zammy.dk , giv venligsten karekter hvad kan gøres bedre, og hvad synes i er rigtig godt?
Avatar billede hien Nybegynder
01. august 2002 - 01:53 #1
Kan kun sige at det ser meget godt ud.... vil give den 10@13... måske skulle du overveje at ændre den grønne farve i dit tag-board til nogle andre!! passer ikke så godt med det andet! ellers et nydeligt design som er let at finde rundt på :)

/hien - http://hien.h4f.dk/
Avatar billede loonz Nybegynder
01. august 2002 - 02:01 #2
Hej

Jeg synes ikke helt den grønne og røde farve fra vinduet til venstre passer så godt ind med den lilla farve.

Du kunne desuden overveje, at rykke det ind i midten, da der er et rimelig stort tomrum ude til højre.

Behøver ordene at være gennemstregede ved mouseover? det gør det lidt sværere at læse, hvad der egentlig står...

Til gengæld er det nogle meget fede fonts du har liggende, og det er naturligvis altid godt med guide's til Photoshop.

mvh.

Loonz
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2002 - 02:13 #3
ja - bortset fra at du ser knaldhamrende godt ud såh...

anyway... sitet er slet ikke dårligt - dog passer det grønne board slet ikke ind, men men men...

hvis jeg skal være ærlig, så har jeg en del gange faldet over din side og hver gang stort set med et nyt design - og der er nogle af de gamle jeg klart bedre kan/kunne lide. Jeg kører i 1152 x 864 og selv i den opløsning ser din nye siden lidt stor og klodset ud, så set i forhold til hvad du tidligere har lavet syntes jeg ikke denne er prangende
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. august 2002 - 03:08 #4
har kigget lidt rundt på din side nu, efter at have en underlig tanke i hovedet de første 20-30 sek.  "Hvad er det her for en side"
Efter at havde fundet ud af det måtte jeg kigge lidt rundt.
Navigationen skulle jeg lig finde ud af, da den var lidt svær at gennemskue.
efter at have fundet linksene lodret på siden og fundet ud af man skulle trykke på dem i toppen  gik det der ud af.
Din mouseover med streg igennem linksene syntes jeg er synd, lav dem feks. med stregen i bunden eller skiftfarve.
En anden ting er  tagwall  3words og så den du har i siden  hmmmm du vil gerne have folk kontakter dig :)
En anden ting er at forside linket kommer kun frem når man trykker exit :P  underligt syntes det skulle være ved alle links.
En anden ting er den blanding af engelsk og dansk  forstår jeg ikke lige enten dansk eller engelsk :D
er enig med de andre at den røde og grønnne ikke passer så fedt.
Få en docktype og kode noget w3c standart.
1024x768  hmmmm ja nogle gør det men personligt designer jeg til 800x600 da cirka 40-50 % stadig bruger den opløsning. Men selvfølgelig er det en side til venner og familie som du ved kører høje opløsninger er det vel fint.
syntes også det ser ud til at du har lavet nogle designs der overgår den du har lavet her. Men lidt svært at se når man ikke kan forstørre den, måske en ide at lave det også :)
Selve det design messig er rimeligt syntes jeg. god farve sammensætning selvom farverne ikke er de fedeste :)  men det jo en smagssag.
Skulle jeg give en karakter som jeg nødig vil da man enlig ikke kan bruge det til noget ville den blive 7@13  måske et lille 8 tal ;)  Desværre ikke mere, nok mest på grund af at den virker meget rodet og navigationen ikke er den fede :(
Det var vist det.

/Michael Knudsen

Avatar billede ung-zone Nybegynder
03. august 2002 - 10:16 #5
først vil jeg sige..nice side..og nice farve valg..da farven på din side ramte lige i mit ømme punkt faldt jeg over dine billeder..hehe..du er da os nice men nok om det =)
Lidt ros og lidt lort til dit site :
Alt er perfekt (ros) borset fra at dit boade er lidt klundet og grønt ;) men ellers nice site..og hvorfor falder alle over dine sites? heller ikek første gang jeg syrfer mig ind til dig..zammy..hehe.. i tink u a nice girl?

/ung_ZO nE
Avatar billede ung-zone Nybegynder
03. august 2002 - 10:17 #6
OpZ..svar her ;)
Avatar billede syrexenia Nybegynder
05. august 2002 - 03:04 #7
Angående de røde og grønne farver på tagboardet. Det var fejl fra dem der hoster den, de oprindelige farver, var i lille nuancer.
Har fuldt Zammy.dk meget længe og kan kun sige der er sket stor fremgang :) min favorit er dog version Adorable Sheep, men version Memories som er nu, er også meget spændende! Dog synes jeg den grå farve er lidt trist :/
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. august 2002 - 03:08 #8
sku meget smart  lader være med at accepter og skifter design på den måde to fluere med et smæk  hmmmm  eller retter 3 4 5 6 7 8 9 10 11  tror sku aldrig det bliver accepteret  :)
Avatar billede loonz Nybegynder
16. august 2002 - 09:27 #9
Lukketid?
Avatar billede gaunt Nybegynder
15. september 2002 - 13:57 #10
Generelt et meget flot site.

Virker dog lidt kontroversielt grænsende til det underlige, at baggrundsbilledet er pixeleret i venstre side og gennemtrukket af streger i toppen og urørt i højre side og bunden.

Menuen er fin og funktionel - dog synes jeg farven er lidt "skæv" til siden - men det er nok en smagssag.

Teksten på siden er *ret* lille. Så lille at jeg måtte indstille lidt på min browser, før jeg læste det.

Karakter: 9 @ 13.
Set med Galeon 1.2.5 @ 1280x1024.
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2002 - 19:12 #11
lukketid?
Avatar billede beldring Nybegynder
05. oktober 2002 - 01:53 #12
gaunt>>>
Helt enig!

keysersoze>>>>
Hold kæft!!!  :O) ... joke.. ..
Avatar billede gaunt Nybegynder
06. oktober 2002 - 20:55 #13
hmm, lukketid, indeed!