Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sådan får i icq til at virke

Fik lige svar i news grupperne:

Nej, men kan fortælle dig hvordan du kan få det til at virke  :-)
Kør gennem en webproxy.
Preferences > Connections > Server > Marker Using Firewall samt Using proxy,
vælg HTTP proxy
Gå hen til Firewall fanebladet, vælg HTTP og brug denne som Host:
iproxy1.kennisnet.nl
port 80  (Eller 8080)

Du kan osse bruge denne proxy i Explorer så du kan komme ind på www.icq.com

Indlægget er skrevet af en Bryan fra dk.edb.software.icq

-Nuki
Avatar billede sucsa Nybegynder
31. juli 2002 - 12:30 #1
virker ica da ikke nuki??? eller snakker vi om nogen speciel grund til det ikke virker?? min virker da fint og har gjort det hele tiden`!
Avatar billede sucsa Nybegynder
31. juli 2002 - 12:31 #2
jo ok ICQ skrivemongol jeg er sorry :Þ
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:32 #3
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 12:51 #4
Ja, der er mange der har haft problemer idag og igår, men dette var løsningen for mig. så prøv dette...
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 13:04 #5
yearhh det virker :) takker mange gange nuki!!
Avatar billede sucsa Nybegynder
31. juli 2002 - 13:33 #6
nuki, oki my bad! men generelt er der mange ting der ikke lige p.t. virker med deres ting, indicator til hjemmesider er også nede indtil de for det på plads igen! :o(
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 13:36 #7
ja ved jeg godt men hvis man nu ikke kan vente som mig hehe.

(Folk var begyndt at kalde mig Mr. Offline
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. juli 2002 - 13:38 #8
weeee... mit ICQ virker igen nu. Glimrende!
Avatar billede sucsa Nybegynder
31. juli 2002 - 13:50 #9
mister offline! ROFL
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 13:59 #10
hehe
Avatar billede werd Nybegynder
31. juli 2002 - 19:56 #11
mit icq virker også... men det havde ikek en skid at gøre med dette spm... man kan bare vente til det virker!!
Avatar billede jacobve Nybegynder
01. august 2002 - 23:35 #12
jeg tror den er tilbage igen, så i kan prøve uden proxy. (vriker i hvertfald for mig)

Så kan det være vi kan få lov at låne den hollandske proxy en anden gang :-)
Avatar billede nuki Nybegynder
05. august 2002 - 12:37 #13
hmmm lukker da problemet er overstået.