Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:21 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

Projekt greyz.dk søger medarbejdere !!

greyz.dk ( http://www.greyz.dk ) søger medarbjedere som kan hjælpe med at gøre greyz til et stort og godt website for nybegyndere og øvede inde for programering, design og udvikling af hjemmesider. Det som står i ( ) er krav for at søge ind, i "Artikel forfattere" er det nok at kunne en af de fem kategorier. Vi søger følgende:

-------------------------------------------------------

— Designere
— Udvikilere (PHP/MySQL)
— Script anmelder og testere (ASP, PHP, HTML
— Artikel forfattere (PHP/MySQL, ASP, HTML, CSS, Desgin)
— Beta-testere (Ikke nogen krav)

-------------------------------------------------------

I kan sende jere ansøgninger på webmaster@greyz.dk eller gå ind på vores forum ( http://www.greyz.dk/forum/SnitzDK/ ) og læse mere om de forskellige opgaver og ligge en ansøgning ind der.

Vi kan tilbyde jer at være med et et stor projekt, som forhåbenligt kommer til at udvikle sig meget. Som "ansat" kan vi tilbyde en e-mail med endelse @greyz.dk. Vi betaler alle udgifter med domaine hosting osv.

- greyz crew
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
29. juli 2002 - 11:33 #1
Jeg kunne godt være interesseret i at Beta-teste, men jeg vil gerne høre, om I kan sige hvor ofte det vil komme til at foregå?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:36 #2
Det bliver desvære meget svært at sige P.T. da vi jo ikke er kommet igang med at udvikle hele sitet. Men smid din e-mail ind, så skal du komme på mail listen.
Avatar billede nak-m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:36 #3
måske vil jeg gerne være udvikiler...jeg er bare ikke så sikker på hvad det er!? ;o)
Avatar billede nak-m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:37 #4
(hold kæft hvor er jeg sjov! hha!)
Avatar billede prodic Mester
29. juli 2002 - 11:38 #5
"Vi betaler alle udgifter med domaine hosting osv." - dækker det også løn?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:39 #6
Udvikler: Opgaven består i at udvikle PHP-Scripts, det kunne være et artikel system, et brugersystem og måske et script til at håndtere downloadning af scripts.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:39 #7
Der er ikke tale om nogen form for løn. Desvære....
Avatar billede nak-m Nybegynder
29. juli 2002 - 11:40 #8
prodic: tror det er uden løn.
Avatar billede prodic Mester
29. juli 2002 - 11:43 #9
Jacob_M->Fint - jeg trækker næsen tilbage igen, da jeg trods alt ikke arbejder gratis.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
29. juli 2002 - 11:44 #10
Jeg får følgende fejl, når jeg prøver at oprette mig som bruger, men jeg kan se at jeg er blevet oprettet:

Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/forum/SnitzDK/inc_mail.asp, line 155

Invalid ProgID. For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 12:07 #11
Jeg beklager meget fejlen, men prøver på at rette den... P.T. skal i se bort fra den da i stadig bliver oprettet som bruger..
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 12:27 #12
Nu er fejlene vist rettet..
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 12:35 #13
Jeg vil være Offline et stykke tid.. Men kik i vores forum ( http://www.greyz.dk/forum/SnitzDK/ ) eller send en mail på webmaster@cliche.dk for mere info.

- greyz.dk crew
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. juli 2002 - 12:36 #14
jakob >> det jeg savner lidt er, "hvorfor" ... hvad vil i opnå, hvad er det i har som ingen andre har og hvad får vi ud af at være med - altså når vi ser bort fra den success vi selv skal skabe ? lige nu, ser det ud til at vi vil få en email ud af vores arbejdskraft. Har i en konkurrent analyse, hvordan vil i komme ind på markedet med mange spillere, hvad er den unikke vinkel der gør, at netop greyz vil få success.

Og sidst, hvad dælen dækker "grayz" navnet over ?

/ LJ
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 13:18 #15
Det er et forståligt spm. LJ. Jeg vil prøve at besvare:

Vores visoner med dette site var at skabe en portal som var langt mere "up to date" end f.eks. script.dk eller anything.dk. Sitet skal i bund og grund være for nybegyndere og de lidt øvede. Hvor man kunne finde god vejledning og inspiration til at skabe nye stites. Arbejds strategien som jeg har fremlagt, skal sikre at der altid vil komme nye ting at arbejde med (hvis vi ellers kan trække nogle med) så at der ikke er 2 personer som køre træt i et site, og det så ikke udvikler sig mere. Jeg havde håbet på at der var mange som ville være med i sådan et projekt, så vores visioner kunne bliver til en realitet. For jo flere der ville være med jo bedre vil sitet være er min overbevisning.

Jeg fik idé da jeg ville lære PHP, og ikke rigtig kunne finde et site som opfyldte min kriterier, for endten var de langt fra "up to date" eller også var der for lidt information.

Hvad vil man opnå: Som arbejdskraft på dette site vil man ikke opnå noget i form af en evt. løn eller noget. Meningen med site var at komme op i nærheden af site´s som netcoders.dk og HTML.dk osv.  Jeg har selv den holdning at vis der var nogle som gjorde det tilsvarende ville jeg hoppe med på vognen. Så derfor håbede jeg også at der var nogle som ville det her inde. Så der er ikke rigtig noget som VI har som ingen anden har, vi vil bare prøve på at gøre det en lille smule bedre....

Håber at de er svar nok...
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 13:20 #16
Og hvaf angår navnet greyz er der ikke en engtelig grund til dette navn !
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. juli 2002 - 14:15 #17
jacob >> hmm, så vi starter fra ground zero med en "leder" der ville lære php ? ja undskyld jeg er lidt skepsisk, jeg er med i flere opensource projekter - mest i USA dog - og kan lide arbejdsformen. Jeg kan også lide at se lyset for enden af tunellen fremfor selv at skulle samle borehovedet først.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 15:07 #18
Det lyder ok med mig, jeg har ikke selv noget erfaring med sådan nogle store projekt. Så vi kan godt starte med PHP... Men det jeg mest er ude efter var at få lavet teknikken bag... Jeg kan godt PHP men er ikke en total haj... Men hvis du vil være med på holdet... Så vil jeg blive enormt glad.. Hvad er dine kompetencer ?
Avatar billede cholm Nybegynder
29. juli 2002 - 15:15 #19
jakob >>> Jeg tror du misforstod LJ´s kommentar om at starte med PHP...:-)

Kompetencer ?? Hmm - Det er vist noget med at LJ ved "en lille smule" om programmering...:-)

/cholm
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 15:18 #20
Hvad mener du cholm ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. juli 2002 - 16:05 #21
cholm >> *heehee* ja, en smule :))
jacob_m >> hmm, kompetencer... du kan kigge på http://www.eksperten.dk/job/cv/vis.phtml?id=927 der er mit c.v. herinde på E. Der står lidt om det.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:10 #22
OK.. Tak...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. juli 2002 - 16:11 #23
det lyder da som et spændende projekt, er du den eneste bag projektet, hvordan financieres det iøvrigt
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:14 #24
Jeg og to andre venner er sammen om det. Og vi betaler også for serveren osv..
Avatar billede nak-m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:15 #25
ljweb: haha ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. juli 2002 - 16:15 #26
så det er altså af egen lomme, ingen indtægter??
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:16 #27
Hvilken del er di interesede i ztyxx ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. juli 2002 - 16:17 #28
muligvis udviklere eller artikeldelen
Avatar billede beldring Nybegynder
29. juli 2002 - 16:17 #29
Kunne der være tale om løn i form af procenter??? ... bliver man medarbejder, eller hjælper man bare jer med at bygge en stor side op, som i eger, og tjener evt. overskud på? ... du kan vel godt se at idé'en ikke holder ik?
/Beldring
http://www.musikviden.dk
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:18 #30
Nej, der er ingen udgifter eller indtægter... Hved at være med... Men som nævnt før nævnt. Kan vi ikke sige hvordan den økonimien vil være om 5 måneder, men ET er sikkert i som medarbejdere komme ikke til at betale noget..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. juli 2002 - 16:19 #31
en tænkt situation, siden giver et rimeligt overskud(ved ikke hvordan *LOL*), deles det, eller ......
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:20 #32
Jeg har lige mailet sammen med en designer som hedder Lasse Rasmussen ( http://razzmusen.dk ) og han spurgte om det samme, her er hvad jeg svarede:

"  Vi kommer nok ikke til at tale om løn i en overskuelig fremtid, desværre..... Men hvis sitet bliver MEGET populært og det kan klare at få bannerer på, vil overskuddet helt sikkert gå til medarbejderne.. Men som sagt er der ikke tale om nogen form for løn.... "

- greyz crew
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. juli 2002 - 16:21 #33
oki, overvejer lige, vender tilbage hvis interesseret
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:21 #34
Men hvis der er nogle som vil være med så tilmeld jer på http://www.greyz.dk/forum/SnitzDk/ ..
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:25 #35
Undskyld linket var forkert.... www.razmuzzen.dk
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2002 - 16:41 #36
Nu har jeg følgende som vil være med..

1. Artikel skribent
1. Beta-tester

Og måske en udvikler og en desginer....
Avatar billede kantoraza Nybegynder
30. juli 2002 - 20:25 #37
Jeg er ret interesseret i Artikel forfattere kategorien. Jeg kan ASP en smugle, men kunne der ikke oprettes en kategori mere inden for det? Visual Basic. For det er nemlig min helt stærke side, og i øvrigt er det et af de mest fremtrædende og populæreste programmeringssprog.

KantoRaZa · NorthCode
www.friserverplads.dk/northcode
Avatar billede jacob_m Nybegynder
02. august 2002 - 20:53 #38
Jo.... Det kunne vi godt få ordnet.. Hvis du går ind på vores forum og aflervere en "ansøgning" så kontakter vi dig igen. Forummmet findes på http://www.greyz.dk/forum/SnitzDK

-greyz crew
Avatar billede kantoraza Nybegynder
03. august 2002 - 16:46 #39
ok.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
03. august 2002 - 16:59 #40
Utrolig godt forum!

Det skal nok blive godt...
Avatar billede jacob_m Nybegynder
03. august 2002 - 18:54 #41
Tak...
Avatar billede jacob_m Nybegynder
03. august 2002 - 18:58 #42
Jeg vil apelere til at man opretter sig inde på vores forum ( http://www.greyz.dk/forum/SnitzDK/ ) så jeg bedre kan holde styr på jer :)
Avatar billede hmm_t Nybegynder
03. august 2002 - 23:47 #43
Jacob_M, Hvor skal man melde sig til, hvis man gerne vil være med på mere en en kategori?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. august 2002 - 00:32 #44
Så bare tilmeld dig i hvær af dem..
Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. august 2002 - 10:52 #45
Vi mangler stadig nogle "udviklere" det ville hjælpe meget hvis der var nogle som kendte nogle som muligvis er interserede..

- greyz crew
Avatar billede kantoraza Nybegynder
05. august 2002 - 09:03 #46
Vil kategorien "Visual Basic" blive oprettet?
Avatar billede sucsa Nybegynder
05. august 2002 - 09:46 #47
er der mulighed for man på et tidspunkt får svar enten på forum eller mail jacob? eller er man bare automatisk inde hvis man har lagt en ansøgning?
Avatar billede hmm_t Nybegynder
05. august 2002 - 17:31 #48
Også hvis det er dem alle sammen man vil være med på?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
07. august 2002 - 22:28 #49
Jeg har været væk her tirsdag Onsdag... Så i må meget undskylde ventetide...
Og til hmm_t man kan godt være med på alle sammen. Og hvis man vil det er det nok bedst at maile direkte til mig på jacob@greyz.dk Det er hurtigst og bedst.. Og Visual Basic er blevet oprettet som kategori.. Så bare klø på med artiklerne..

-geyz crew
Avatar billede beldring Nybegynder
07. august 2002 - 22:55 #50
Jeg gider ikke læse det hele igennem, så jeg spørger direkte:
Mangler i en skrivebnt til nogle MySQL-PHP-artikler, så er jeg interesseret.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
08. august 2002 - 19:12 #51
Hvornår vil siden være klar til at vi kan skrive vores artikler? Bliver der brugerstatestik?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
09. august 2002 - 17:07 #52
Ja... Vi kan godt bruge en skribent til MySQL/PHP artikler.. og også en udvikler hvis du vil ?... Siden er ved at være oppe. Så i kan bare maile jeres artikler til mig..

- greyz crew (Jacob)
Avatar billede kantoraza Nybegynder
11. august 2002 - 18:12 #53
Får artikel forfatterene en eventualitet for fx at kunne se hvor mange brugere som har læst artiklen, og at brugerene kan give karakterer?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
13. august 2002 - 16:13 #54
Brugerne kommer i første gang ikke til at kunne give karaktere eller kommentare (men det kommer der sikkert) men man kan dog godt se hvor mange gange at artiklen er blevet vist...
Avatar billede funguy Nybegynder
13. august 2002 - 16:22 #55
Hvor mange scripts skal man teste om md. hvis man vil være script-tester?
Avatar billede kantoraza Nybegynder
13. august 2002 - 18:02 #56
Er der fastsat et tidpunkt inden for en bestemt tidsgrænse for hvornår Greyz.dk vil være klar?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
17. august 2002 - 02:41 #57
nope. ikke som det ser ud nu, men omkring efterårsferien..
Avatar billede kantoraza Nybegynder
17. august 2002 - 09:32 #58
okay.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
18. september 2002 - 18:14 #59
Undskyld... Jeg har haft meget arbejde og er kommet et godt stykke meg greyz.dk, faktisk så langt at jeg kan sige at BETA 1 er lig omhjørnet. Så jeg ville høre hvem som stadig er med på holdet eller vil være med som Script-testere og Artikel-forfattere ?

-Jacob
Avatar billede jacob_m Nybegynder
18. september 2002 - 18:14 #60
Forummet vil blvie lukket ned snart.. Så alle beskeder til mig skal sendes til jacob@greyz.dk
Avatar billede jacob_m Nybegynder
15. august 2006 - 11:12 #61
Lukker
Avatar billede jacob_m Nybegynder
15. august 2006 - 11:12 #62
!