Avatar billede manon Nybegynder
26. august 2000 - 02:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Admin? Firewall kategori ! Er det muligt?

Admin > Kan du huske under betatesten - der talte vi om kategorier og jeg spurte efter en sikkerhed/firewall kategori.

Dit svar var meget positivt og at den nok skulle komme med.

Er det stadig en mulighed ???

\\manon
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2000 - 07:34 #1
God idé manon. Efterhånden som de faste forbindelser bliver mere udbredt er det supperaktuelt med en katagori.
Avatar billede victor44 Nybegynder
26. august 2000 - 09:59 #2
Der har før været snakket om en sikkerhed kat.
Lad os se at få den indført. Der er god brug for den i lille DK. når man ser hvad folk kaster sammen og sætter på nettet.
Avatar billede denboj Nybegynder
26. august 2000 - 18:35 #3
jeg er også interesseret - for hvilken af de hundrede milliarder sider der er derude om firewall\'s skal man starte med at læse - Sikkert det der er sat op af hacker bent
Avatar billede altinet Nybegynder
27. august 2000 - 16:34 #4
Enig!

På med firewall kategori!

;-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. august 2000 - 10:10 #5
Skal det hedde \"Sikkerhed\" eller \"Firewall\", personligt synes jeg det første, da vi ikke har plads til en masse forskellige kategorier om emnet ??
Avatar billede altinet Nybegynder
28. august 2000 - 10:19 #6
\"Sikkerhed\" er et godt navn. Det kan også dække f.eks. spam-filter, IP logging, beskyttelse af brugerdata, etc.

:-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. august 2000 - 10:29 #7
Er oprettet i kategorien \"Generelt\" med navnet \"Sikkerhed\".
Avatar billede manon Nybegynder
28. august 2000 - 14:10 #8
jeg takker :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
28. august 2000 - 14:58 #9
suverent - jeg håber at admin tilgiver min henvisning til et andet spørgsmål i den nye kategori