Avatar billede klausheinecke Nybegynder
28. juli 2002 - 12:48 Der er 4 kommentarer

aktiv browser vindue popper frem

Efter jeg har haft installeret programmet imesh.com, er min computer blevet oversvømmet med diverse spyware. Da jeg ikke ønskede at have programmet og de medfølgende (millioner) spyware programmer. Desværre har installationen af imesh gjort at min browser opfører sig sært.

Imesh må have ændret nogle indstillinger for browseren, der giver sig til udtryk, ved at den seneste loadet/opdateret side popper frem. Det er rimelig forstyrrende, hvis man fx har en chat kørende, som refresher hele tiden, og derved gør det, det faktisk umuligt at tjekke andre sider, da man konstant bliver smidt tilbage til chatten.

Er der nogen der kan hjælpe.

Avatar billede klausheinecke Nybegynder
28. juli 2002 - 12:49 #1
jeg har afinstalleret imesh...

'Da jeg ikke ønskede at have programmet og de medfølgende (millioner) spyware programmer afinstallerede jeg imesh...'
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
30. juli 2002 - 10:15 #2
Hvis du skal have fjernet noget spyware, så prøv dette program:

http://www.lavasoftusa.com/
Avatar billede klausheinecke Nybegynder
31. juli 2002 - 00:59 #3
hej respekten, det var ikke mit spørgsmål.
Jeg har fjernet alt spyware
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
31. juli 2002 - 08:17 #4
nåå ja jeg skal vist lige lære ikke at læse så hurtigt...

Har du prøvet at afinstallere browseren? Og installere den igen?