Avatar billede 404_error Nybegynder
25. juli 2002 - 02:43 Der er 28 kommentarer

xxx site?

skal bruge et site med noget gratis XXX !!!
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
25. juli 2002 - 02:46 #1
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
25. juli 2002 - 02:47 #2
Nje sq
Scor.dk
Avatar billede 404_error Nybegynder
25. juli 2002 - 02:48 #3
blaah
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
25. juli 2002 - 02:50 #4
Det er da rigtigt
Avatar billede 404_error Nybegynder
25. juli 2002 - 02:56 #5
HJÆLP MIG NU!!!!
Avatar billede _-jspr-_ Nybegynder
25. juli 2002 - 02:57 #6
Hvad skal du bruge det til???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 03:00 #7
Der må lides af akut mange på moderlig omsorg her....

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=404_error&option=22

Luk lige nogle af dine spørgsmål ikke....
Avatar billede mini-milo Nybegynder
25. juli 2002 - 03:03 #8
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. juli 2002 - 03:06 #9
LOL!!!
Du må fandme være horny!!! :)
http://www.monsterlinx.hpg.ig.com.br/index.html
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
25. juli 2002 - 03:08 #10
Avatar billede hermandsen Juniormester
25. juli 2002 - 03:16 #11
Avatar billede initializing Nybegynder
25. juli 2002 - 03:21 #12
Lol du er da desperat :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2002 - 12:03 #13
§2.1.3: det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg eller linke til materiale med anstødende eller krænkende indhold.

Anmeldt.
Avatar billede jettjackson Nybegynder
25. juli 2002 - 12:14 #14
kæft hvor er bare damer dog bare anstødende hva?
Jeg vil vædde med at samtlige mandlige brugere på eksperten mindst en gang om ugen benytter sig af at kigge på nydelige damer på internettet..
Det gælder også Coadmins...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2002 - 12:19 #15
jettjackson> Hvad præcist er det lige du vil opnå med en sådan kommentar? Det er ikke tilladt i følge reglerne at linke til sådanne sites, så klap liiige hesten hva?

P.s. Jeg har nok i konen herhjemme ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 12:23 #16
jettjackson - Hvis alle poster hvad de af og til tænker foran skærmen, så ville eksperten være fyldt med sludder, vrøvl og bandeord - Dermed ingen værdi have.

Som du ser deltog jeg selv i spørgsmålet, men følte mig ikke krænket, men bliver nogle det, så er reglerne ganske klare.

/Nikolaj
Avatar billede jettjackson Nybegynder
25. juli 2002 - 12:52 #17
Stiger>> jeg forsøger ikke at opnå noget, men blot konstatere at jeg ikke mener at almindelige xxx sites kan kategoriseres som anstødelige. Paragrafferne kan tilsyneladende  gradbøjes efter behag...

Nikolajdu>> det føles efterhånden somom at meget af det der bliver postet her i fri debat er mere eller mindre stream of consciousness. Spørgsmålet er da hæderligt nok.

Reglerne er selvfølgelig til for at mindreårige ikke skal "støde" ind i ubehagligheder, men jeg tror ikke at der findes så unge brugere af eksperten.

Men ok...jeg blander mig nok for meget....*s*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 12:59 #18
jetjackson - Jeg kan nævne navne på adskillige 12-årige - Personlligt er jeg ligeglad hvad de kigger på, men hvis jeg var forælder til en på 12, der umiddelbart søger IT-hjælp og i virkeligheden bare surfer porn, så ville jeg sgu tænke mit om sitet her.

Anyway, så kan vi jo så også diskutere om "mini-mælk-Arla-tøserne" er anstødelige. De fleste mænd vil selvfølgelig sige at det er den værste omgang sludder. Dansk kvindesamfund ville have reklamerne forbudt for krænkelse af kvinden, det beviser altså at der er folk der føler sig krænket.

I sidste ende handler det hele om sitets ry og omdømme. Er E et sted hvor man får seriøs IT hjælp eller et sted, hvor vi udveksler links til mælkereklamer ;-)

:))

/Nikolaj
Avatar billede jettjackson Nybegynder
25. juli 2002 - 14:14 #19
Lad os håbe E bliver ved med at være som du siger det skal være...Det er sommmetider lidt svært at hitte ud af i hvilken retning det hele løber. Men indtil videre er jeg godt tilfreds med E. Jeg har da trods alt fået løst over 80% af mine IT problemer herinde...

Men jeg kom til at tænke på. Hvis 404 error virkelig ønskede at finde et godt xxx site, hvor skulle han så ellers spørge. Jeg mener, vi er vel alle fælles om at have en vis portion viden omkring internettet og dets mangfoldighed, så hvorfor ikke også om porno. Det er jo trods alt det der er mest af på www..

men jeg er enig med dig i at vi skal være seriøse. Dog mener jeg godt at spørgsmålet ovenfor kan være seriøst ment.

Hygge :)
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 20:04 #20
Det er nemlig helt vildt svært at finde porno på nettet. Hvis man er dum nok til at spørge efter det, tror jeg man skulle lede efter en hjerne først.
Avatar billede cdc Novice
25. juli 2002 - 20:04 #21
Så har jeg en lille kommentar også, hvad med de der forespørger på bannere osv, til xxx sider, og vil have sin xxx site vurderet ? Der er der intet sket endnu....!

/cdc
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
25. juli 2002 - 20:08 #22
Jeg tror også at i måske skulle tænke på Ekspertens ry...

Jeg kunnne da godt forstille mig at der var en MASSE mennesker der ikke ville bruge eksperten, fordi de havde hørt at der var pornolinks og såen

Bare min ydmyge mening

/stefan jensen
Avatar billede cdc Novice
25. juli 2002 - 20:24 #23
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. juli 2002 - 00:23 #24
stefan - Det var vidst også hvad jeg skrev ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. juli 2002 - 00:25 #25
/cdc - Det samme gælder hvis xxx-sider tror de skal have lavet ting her, så må folk lære at sige nej - Skal E bestå, så er det superhamrendevigtigt at det ikke ødelægges ved at folk tror at E er et sted hvor vi ikke kan andet end diskutere xxx.

/Nikoaj
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. juli 2002 - 00:29 #26
nikolajdu - sorry... gad ikke til at læse det hele
Avatar billede baitianlong Nybegynder
03. august 2002 - 22:13 #27
Det er da et glimrende IT-relateret spørgsmål. Prøv bare at grine - Jeg har aldrig set noget lign. her på eksperten, og jeg tror virkelig også det hører til sjældenhederne.... Ny regel - coAdmins får gratis valium *just kidding* - Her er der links til pæne, stuerene og myndige piger:

http://www.uh-oh.net

Ha ha ha - hyg dig 404_error
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. august 2002 - 07:28 #28
404_error, så kan du vidst godt lukke her :))