Avatar billede the_shape Nybegynder
23. juli 2002 - 21:01 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Skal bruge et advertise script, som kicker personer der reklamere

har prøvet med:
on *:TEXT:*#*:#Goauld: /kick #Goauld $nick Stop reklame ^^

Men det virker ikke :\
DEn må også gerne banne i 10 sek, og den skal ikke banne ops eller folk der kun skriver # eller skriver #Goauld :D!
Nogle der kan fikse det ? :D
Avatar billede budda Nybegynder
24. juli 2002 - 05:14 #1
Måske noget i denne stil
on 1:TEXT:*#*:#Goauld:{
if (($1 == #Goauld) || ($2 == #Goauld) || ($3 == #Goauld) || ($4 == #Goauld) || ($5 == #Goauld) || ($6 == #Goauld) || ($7 == #Goauld) || ($8 == #Goauld) || ($9 == #Goauld) || ($10 == #Goauld) || ($11 == #Goauld) || ($12 == #Goauld) || ($13 == #Goauld) || ($14 == #Goauld) || ($15 == #Goauld) || ($16 == #Goauld)){
/notice $nick Dejligt du gider sige noget om os :)
}
else {
ban -u10 $chan $nick | kick $chan $nick Du får lige en ban i 10sek fordi du er så lam at reklamrer
}
(Utestet)
og der skal flere if er på.
Da jeg ikke kunne finde den rigtige funktion
Avatar billede budda Nybegynder
24. juli 2002 - 05:29 #2
Nå men jeg læste lidt på det
on 1:TEXT:*#*:#Goauld:{
if (#Goauld isin $1-){
/notice $nick Dejligt du gider sige noget om os :)
}
else {
ban -u10 $chan $nick | kick $chan $nick Du får lige en ban i 10sek fordi du er så lam at reklamrer
}

Ig det bliver ved med at være utestet
Avatar billede budda Nybegynder
28. juli 2002 - 01:23 #3
lukke?
Avatar billede budda Nybegynder
12. august 2002 - 18:15 #4
Er det ikke lukke tid????
Avatar billede itckongen Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:15 #5
Istedet for alt det mIRC scripting så hent NoNameSvript fra
www.nnscript.de den har en funktion der kan alt det du siger du vil have, også slipper du for al det scipting halløj :)
Funktionen ligger unde NoNameScript --> channel protections
10 gange nemmere ;)
Avatar billede snipe Nybegynder
14. november 2002 - 23:28 #6
on 1:TEXT:#:#Goauld:{ /kick $chan $nick } { notice $nick Stop reklame ^^ }

Og jeg ville holde mig LANGT væk fra de script der ligger rundt omkring.. Lav da de små commands du bruger, i stedet for nogle lame script, som siger tak for op, når man får +o..
Avatar billede ducks Nybegynder
08. april 2003 - 23:40 #7
Det burde virke:

on @*:text:*#*:#:{
  mode -u10 +b $chan
  kick $chan $nick Smut..
}
Avatar billede ducks Nybegynder
08. april 2003 - 23:41 #8
og uden ops:

on @*:text:*#*:#:{
  if ($nick !isop $chan) {
    mode -u10 +b $chan
    kick $chan $nick Smut..
  }
Avatar billede jamfighter Nybegynder
22. april 2003 - 13:42 #9
vil så bare sige til snipe, at NNS er et af de bedste scripts til Qnet, og i senere versioner ogse til Gamesnet og Undernet. det er lutter nyttige o attraktive funktioner, der ikke siger tak for op... undskyld den fladt lidt uden for...
Avatar billede duez Nybegynder
28. september 2003 - 21:28 #10
ducks det virker ikke helt det du har lavet! Man blive af en eller anden grund kun kicked