Avatar billede bossyboy Nybegynder
20. juli 2002 - 15:42 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

spørgsmål til Medion digi kamera.

Hej!
jeg sidder med et tilbud foran mig:
"Medion digital kamera.
medion 4,1 mega pixel sony CCD-senson for ægte 2272 * 1704 pixel opløsning, 64 MB Compact Flash Card memory card, 3X optisk zoom, 2X digital zoom, Power adaptor, Video og USB kabel samt stor software pakke medfølger.
incl. bæretaske og 4 batterier.
3399,-"
det er et tilbud hvor man spare 1600 kr (normalprisen er altså 4999,-)

men er det et godt kamera og er det pengene vær'?
Nogen er har erfaringer eller ved noget om det må meget gerne lige fortælle mig det! tak!
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. juli 2002 - 15:59 #1
Det lyder da i hvert fald ikke som et dårligt tilbud!!! :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
20. juli 2002 - 16:04 #2
Jeg savner et LCD display og lidt mere digital zoom. Ellers et godt kamera

Jeg tror ikke på den med at normalprisen er 4999,- (Så er det i hvertfald dyrt), men 3399,- er en nogenlunde pris.
Avatar billede bossyboy Nybegynder
20. juli 2002 - 16:05 #3
jeg har bare hørt at det kommer meget an på linsen og jeg ved ikk om linse og sensor er det samme, for jeg vil da mene at en sony linse ikk kan være helt dårlig...
Avatar billede bossyboy Nybegynder
20. juli 2002 - 16:10 #4
...ja den havde jeg overset den med LCD display'et... troede faktisk alle digi kameraer havde sådan et...
Avatar billede bramming Nybegynder
20. juli 2002 - 17:11 #5
.. Det er faktisk et kanont Kamera.. Jeg har selv et liggende...  - Det køre el. virker upåklageligt, vil så tilføje du har været heldig for jeg har selv betalt de der 5000 kr. - Lige så snart du når over de der 3,2 pixel så er det et kanont Cam... - Det nytter ikke noget om det er de der 1,7 el 2, 5.. eller der men.. li så snart du er oppe på de 3, noget så er det helt perfekt.. og hvis man så har en god printer .. så kan man ...*Bib*.. på merlin og hvad de ellers hedder dem der forlanger det vide ud af øjnene.. Så JA det er et kanont tilbud..!!!

Mvh >> Casper Bramming
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
21. juli 2002 - 21:40 #6
det er rartder er 64 mb compact flash med, det er i hvertfald et godt tilbehør, lyder som et kanon tilbud, kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge det til,men hvis det bare er almindelig fotografereing til privat brug, så er den da i vinkel.

Sørg for at dit styresystem har de drivere der skal til, eller at der følger de rigtige drivere med, ellers skal du også ud og invistere i en kortlæser..

/Musse
Avatar billede gustafsson Nybegynder
11. august 2002 - 22:23 #7
Medion kameraet er et udemærket kamera, 4.1 mill. pixels, og så med en glas lense. Det er et tilbud der vil noget... Kameraet fik utrolig gode anmeldelser i politikken, for et lille stykke tid siden.

Bemærk at den første kæde der havde dette kamera var ALDI!!!
Og nu nogle måneder efter er Fredgaard, Fona, Føtex også fuldt efter.

Helt sikkert et god køb.
Avatar billede bossyboy Nybegynder
20. august 2002 - 09:43 #8
Bum...