Avatar billede matanaka Nybegynder
18. juli 2002 - 21:28 Der er 13 kommentarer

Fri billeder

Hejsa

Det kan godt være det lyder lidt dumt men nogle der ved om der findes et sted hvor man kan download gratis billeder som må bruges på websites.....

Det skal være forretningsbilleder..

Venlig Hilsen

Klaus Jensen
Avatar billede initializing Nybegynder
18. juli 2002 - 21:35 #1
www.google.com og klik på billeder.

-Martin
Avatar billede taketwo Nybegynder
18. juli 2002 - 21:35 #2
Jeg ved ikke helt hvad du er ude efter....men måske på www.clipart.com, der er da lidt af hvert...
Avatar billede flax Nybegynder
18. juli 2002 - 21:40 #3
http://creative.gettyimages.com/stone/
det gamle www.tonystone... Men de er "vist nok" ikke gratis.. ;-)

Ellers ved jeg der er en cd man kan købe, som indeholder højopløselige billeder.. men den koster knaster :-)
Avatar billede flax Nybegynder
18. juli 2002 - 21:42 #4
lav searh og klik dig ind på billedet du ønsker... :)
Avatar billede 2ny Nybegynder
18. juli 2002 - 21:42 #5
Theizzz!!!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juli 2002 - 21:51 #6
....øhh forretningsbilleder ???? - kan du ikke lige uddybe

....animerede
http://www.eclipsed.com/

.....alm
http://www.gograph.com/

eller er det noget helt andet du leder efter ????
Avatar billede matanaka Nybegynder
18. juli 2002 - 22:07 #7
det er billeder til et firma som tilbyder webdesign ,,, skal være photos
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juli 2002 - 22:28 #9
....eller søg efter specifikke her
http://multimedia.lycos.com/
Avatar billede webben Nybegynder
18. juli 2002 - 22:29 #10
office.microsoft.com
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. juli 2002 - 22:37 #11
...der er nogen utroligt flotte pics på denne side - men om de egner sig specielt til dine side - mhh ved ikke om de passer til dit layout, men FLOTTE det er de :)

http://micro.magnet.fsu.edu/micro/gallery.html
Avatar billede and.vang Nybegynder
22. juli 2002 - 10:23 #12
HUSK: Alt hvad der ligger af billedmateriale på nettet må du ikke kopiere medmindre du har fået lov, eller indehaverne har skrevet at du må. Ligeså snart amn fremstiller et billede, har man ophavsretten til det, hvilket vil sige at det ikke må kopieres af andre uden at man har fået lov. Du må altså ikke bruge de billeder du finder på eksempelvis Google og Lycos, hvis ikke du har fået lov.

Hav altid dette i baghovedet, og hvis du er i tvivl, så spørg om du må kopiere billedet; man får nemlig tit lov!

/Anders :)
Avatar billede and.vang Nybegynder
22. juli 2002 - 10:24 #13
amn = man