Avatar billede florint Nybegynder
18. juli 2002 - 16:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hallway ? eller Doorway ?

Hej
Hvordan laver man en sådan så man kan optmere sin side for at få høj ranking i søgemaskinerne ?
Hvordan optimere man sin side, når mange af informationerne ligger i scripts og databaser som jo ikke indexseres af søgemaskinerne ?
/Ivan
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2002 - 16:45 #1
det er vist noget med at skrive søgeordene som kan finde frem til din side i metatags - hvordan man gør aner jeg ikke :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juli 2002 - 17:46 #2
Hverken eller men måde og

Det at optimere sine sider er ikke noget man lige gør med et par søgeord, det er en helt fag for sig selv og koster en del hvis du skal betale for det.

Rankingen afhænger af mange ting, hvilke søgeord du har valgt, hvor stor konkurencer er, din kode, dit site, dit indhold og maget mere. Her er hvad du kan gøre til at starte med.

1. find ud af hvilke søgeord der er relevante for dig.
2. skab indhold i dit site, teksten skal indeholde dine søgeord, jo mere godt indhold jo bedre, uden indhold opnår du aldrig en god holdbar placering.
3. Optimer de enkelte sider til dine søgeord, koncentrer dine søgeord om enkelte sider, således at du højest har tre søgeord på hver side.
4. placer dine søgeord i dine title tag, alt, tag ,meta tag, H1 tag. i din sidetekst, overskrifter og i teksten til dine links.
5. sørg for at linke dit site ordentligt sammen, alle dine sider bør kunne nås med max 3 klik med musen.
6. sørgfor at få mange relevante links til dine sider udefra. Relevante links er links fra sider der handler om det samme som dine sider.

Når det overstående er i orden, så vend tilbage, så fortsætter vi

Hilsen

Kim - http://www.bufferzone.dk
Avatar billede florint Nybegynder
18. juli 2002 - 18:48 #3
Okay Kim,
Det var en større omgang, kan jeg godt se. Jeg vender tilbage med flere point..... og et nyt spørgsmål når jeg er færdig med første del.
Takker mange gange !
/Ivan
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juli 2002 - 19:09 #4
Altid velkommen. Det vigtige først: indhold, indhold og indhold og så mange gode links til dit site