Avatar billede oersted Novice
18. juli 2002 - 02:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

program - mp3

jeg skal skære en mp3 fil over - evt redigere en smule -hvilket program ?

Helst osX

/
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
18. juli 2002 - 04:43 #1
Apple QuickTime kan gøre det.. kan i hvertfald skære den over.. redigere ved jeg ik!
Avatar billede nicofrench Nybegynder
18. juli 2002 - 04:45 #2
Sound Forge
Avatar billede nicofrench Nybegynder
18. juli 2002 - 04:48 #3
du skal dog have en app hjælkper så du kan køre win programmer...
så denne løsning er nok ikke så god igen...
Avatar billede dorkstar Nybegynder
18. juli 2002 - 09:14 #4
Download Audion 3 (http://www.panic.com) - den er gratis i 14 dage, og har indbygget mp3-editor. Det er også den fedeste mp3-player til Mac. Glem alt om Windows-programmer.

D